dr.doron Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg en Samsung E730 og er litt overasket over at den ikke kan viberere samtidig som den spiller av ringetoner... Men jeg ser og at det finnes ringelyder som får den til å gjøre dette. Jeg har en slik på telefonen, men den var ikke så gøy. Noen som har en ide hvor jeg finner denne type ringelyder? Eller må jeg bare laste ned på måfå for å finne noen som gjør dette....? Lenke til kommentar
LTS Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei! Hadde samme "problem" med min E730 (som forøvring er til service for andre gang...) Last ned et program som heter "PSM Player" (litt usikker på link, sjekk google) Dette programmet kan konvertere MIDI (kanskje andre formater også) til MMF, der du kan krysse av for vibrering. vips, ring&vibrering samtidig på Samsung mvh LTS Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Noen som vet om det finnes et lignenede program som funker på mac? Lenke til kommentar
dr.doron Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Hei!Hadde samme "problem" med min E730 (som forøvring er til service for andre gang...) Last ned et program som heter "PSM Player" (litt usikker på link, sjekk google) Dette programmet kan konvertere MIDI (kanskje andre formater også) til MMF, der du kan krysse av for vibrering. vips, ring&vibrering samtidig på Samsung mvh LTS 5189553[/snapback] Takker, men dette støtter ikke wav. Lastet ned PsmPlay4.5 men finner heller ikke hvor man skal velge viberering... Noen som har tilsvarende som støtter wav og eller mp3? Lenke til kommentar
LTS Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har ikke prøvd PSM play 4.5 men, her kan du laste ned PSM Play 5.0 Åpne midi fil -> File -> Create SMAF -> SMAF 40 Chords Her kan du krysse av for vibrasjon og LED(Ikke sikker på hva det er godt for) Tror det er kun .MMF som kan inneholde "vibrasjon", og mao ringe og vibrere samtidig. Tror ikke Wav kan ikke konverteres (på en fornuftig måte) til MMF siden formatet på linje med MIDI kun inneholder informasjon om hvilke instrument o.l som skal spilles av i hardware(correct me if im wrong) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå