BoardkilL Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Årets Rally-VM ble nettopp avsluttet. Petter Solberg gjorde det vel ikke fullt så godt som vi hadde håpet, men med World Rally Championship på PSP har du muligheten til å rette på akkurat det. Les mer Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan er WRC sammenlignet med Collin McRae til PSP? Lenke til kommentar
Batair Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvordan er WRC sammenlignet med Collin McRae til PSP? 5194995[/snapback] Dette lurer jeg på og. Har kjøpt en PsP til min bror til jul, men må finne et spill og. Han er die hard rally fantast, og da er det bad news visst jeg klarer å kjøpe feil spill til han hehe. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har enda ikke prøvd Collin McRae Rally, men kan gå god for at WRC er et skikkelig underholdende spill. Jeg har aldri hatt ett offisielt WRC-spill før, men det er utvilsomt morsomt å kjøre mot WRC-stjerner som Grønholm og Loeb :-) Det går du iallefall glipp av i Collin McRae. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg