Gå til innhold

Bærbar DVDspiller m/sk. Erfaringer og anbefalinger

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har planer om å anskaffe meg en bærbar DVD-spiller med sånn 7,5-8,5' skjerm. SKal bare brukes til bussturer og kanskje på hytta(både fjell og fjære). Her sett på NextBase som de har på de fleste nettshopper.

Valget står vel egentlig mellom:

NextBase SDV37-A3S Bærbar DVD, Sort, 7" skjerm, 16:9, AV IN, Slot-in,Sonefri

NextBase SDV185-S Bærbar DVD Sort, 8,5" skjerm, 16:9, AV IN, Sonefri

Noen som har erfaringer med disse?

Er det andre produsenter som har gode spillere i prisklassen 1500-3000 kroner? Bare kom med forlslag og erfaringer med slike spillere, men ikke over 3K helst.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg har planer om å anskaffe meg en bærbar DVD-spiller med sånn 7,5-8,5' skjerm. SKal bare brukes til bussturer og kanskje på hytta(både fjell og fjære). Her sett på NextBase som de har på de fleste nettshopper.

Valget står vel egentlig mellom:

NextBase SDV37-A3S Bærbar DVD, Sort, 7" skjerm, 16:9, AV IN, Slot-in,Sonefri

NextBase SDV185-S Bærbar DVD Sort, 8,5" skjerm, 16:9, AV IN, Sonefri

Noen som har erfaringer med disse?

Er det andre produsenter som har gode spillere i prisklassen 1500-3000 kroner? Bare kom med forlslag og erfaringer med slike spillere, men ikke over 3K helst.

Takk for svar :)

5189384[/snapback]

sd 185S koster 2600 på netshop . men vær obs på den kan ikke spille mpegfil som er brent på dvd-r . ellers ganske greit på bilde .

Lenke til kommentar
sd 185S koster 2600 på netshop . men vær obs på den kan ikke spille mpegfil som er brent på dvd-r . ellers ganske greit på bilde .

5193167[/snapback]

Men den spiller DVD-film fra dvd-r? Det du mener er at jeg ikke kan legge en mpegfil sånn som vanlig windows mediaplayer spiller liksom på dvd-r?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...