arne321123 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er det best å spille med mus og tastatur eller sånne spille duppedingser??? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 vanesak....altså du må gidde og tape og venne deg til knappene :smile: jeg bruker tastis og mus...syntes det er best på fleste spill Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Det kommer seff an på hvilket spill du spiller men til mange spill er få ting som slår mus og tastatur. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Spørs helt hvilken type spill det er snakk om.. Når det gjelder FPS/TBS/RTS/RPG (iallefall) er tastatur/mus definitivt best etter min smak iallefall. Når det gjelder arcade/platform etc. kan det diskuteres. Legend: FPS = First Person Shooter(fks. Quake) TBS = Turn Based Strategy (fks. Civilization) RTS = RealTime Strategy (fks. StarCraft) RPG = RolePlaying Game (fks. Diablo/Ultima Online) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Avhengig av hva du spiller. Spiller du flysimulatorer MÅ du ha joystick. Hvem klarer å styre et helikopter men keyboard. Bilspill er det kjekt med ratt og pedal, men det holder med en kontroll. Ellers så holder keyboard og mus i de fleste spill. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 opplysningen1881, prøvd comanche4 ? Dette er klin umulig med joystick (overfølsom) men funker fett med keyboard.. Forøvrig er jeg dog enig i at flyspill generellt er absolutt best med stikke :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Prøvde å spille CS med joystick...:smile: no more. så lenge du stiller inn tastaturet rett med tanke på ergonomi når du spiller så kommer d seg med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 FPS (First Person Shooter) spill er enklest med mus og tastatur, og mest gøy syns jeg. Bilspill, flyspill, båtspill er best med ratt/joystick. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 The claw er grom! Lenke til kommentar
Domino Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 the claw? link? Noen som har prøvd FPS/Strategy på konsoller? ARGH Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Man kan koble mus og tastatur til konsoller også vettu... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 09:12, Domino skrev:opplysningen1881, prøvd comanche4 ?Dette er klin umulig med joystick (overfølsom) men funker fett med keyboard..Forøvrig er jeg dog enig i at flyspill generellt er absolutt best med stikke :wink: Spiller selv Comanche4 med joystick.. Går fett.... men finner ikke min MS ForceFeedback2 :sad:, så jeg spiller med en gammel Saitek X36.... Er _DIGG_ å fly 1 12 meter over bakken og strafe mellom trærne mens man knuser tanks på tanks.. *orgasmisk* Beret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 The claw er digg! ;=) Etter 2 uker med den hadde jeg tilfeldigvis 5 kd istedenfor 3.. absolutt å anbefale :wink: beret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 The claw er digg! ;=) Etter 2 uker med den hadde jeg tilfeldigvis 5 kd istedenfor 3.. absolutt å anbefale :wink: beret Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 hehe...på hvilke servere da? Jeg vet ikke om jeg kan klare å venne meg til en slik sak, det tror jeg simpelthen jeg ikke orker... Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Liker best Mus og Tastatur i alt uten om flight simulatorer, og bilspill. Da er det joystick og ratt/pedaler som ruler... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 09:12, Domino skrev:opplysningen1881, prøvd comanche4 ?Dette er klin umulig med joystick (overfølsom) men funker fett med keyboard..Forøvrig er jeg dog enig i at flyspill generellt er absolutt best med stikke :wink: Ja, jeg har prøvd Commanche 4. Det gikk best med joystick. Det har vel med vaner å gjøre. Jeg spilte mye FS før, men det blir litt kjedelig i lengden. Har etterhvert fått utvikla en hånd som er som skapt til Logitech joysticket mitt. Tviler ikke på at de fleste spiller med mus/keyboard. Over til en annen interessant sak: Jeg tør ikke å bruke joystick i CS. Så her i forumet at noe hadde gjort det. Bare lese det i "Configurations" gjør meg skremt. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Har dere sett kontrollern til Tekki/Steel Battallion? Den ruler gata imo. http://www-scf.usc.edu/~ctr/e3day2/e3daytw...9%20(Small).JPG Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 De derre spillegreien utenom joystick, ratt/pedaler ser så kompliserte ute, bare se på linken til han over... Hvordan kan man spille med noe sånt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå