Stormrider Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Skal Starte Mitt Støydempings Prosjekt Nå... Og Alle Tips Taes I Mot Med Takk... Til Og Begynne Med Har Jeg Bestillt Noise Controle Magic Fleece Støydempingsmatter... De 3 80x80x25 papst viftene jeg har skal byrtees ut med 12 decibels utgaven (da 4 stk), så hvis noen er intressert så selger jeg 3 stk 80mm papst kabinettsvifter, 2mnd gammel. Lydnivå 19 decibel. Deretter blir det en enermax Stillegåend psu Lenke til kommentar
eSik Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Tips 1: Vurder vannkjøling Tips 2: Bruk 120mm vifter istedet for 80mm.. Kjøp Zalman vifteholder... Tips 3: Skjær ut et 120mm viftehull under PSU og ta ut den andre vifta.. Fest en 120mm vifte :smile: Tips 4: Veit ikke om du bare skal ha det stille eller om du vil ha god kjøling i tillegg.. Skal du ha god kjøling mååå du ha 120mm vifter Tips 5: Seagate Barracuda IV 80gb festa i NoVibes Tips 6: Bruk kork mellom alle skruer du skrur inn... Det var vel det? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå