Dotten Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 For første gang på en god del år så er behovet ganske stort, spesielt i de kullene som vanligvis er "små" (Januar og mars/april kullene). Her har man vanligvis fått utsettelse ganske greit, men nå vil det bli endel strengere fremover. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 For første gang på en god del år så er behovet ganske stort, spesielt i de kullene som vanligvis er "små" (Januar og mars/april kullene). Her har man vanligvis fått utsettelse ganske greit, men nå vil det bli endel strengere fremover. 5239911[/snapback] Og i irnoisk nok leste jeg på tekst-tv her om dagen at de hadde gitt utsettelse til alle som søkte om det grunnet studier på høyskole/universitet, og det er jo nytt av året Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Alle som fikk innkalling etter 1. juli fikk utsettelse. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 De har i realiteten kun gitt utsettelse til 1/3 av studentene (dvs de som fikk innkalling etter 1. juli), det hele er således i stor grad et spill for pressen. Tidligere har vel studenter flest fått utsettelse av førstegangstjenesten, om de ikke ble kalt inn umiddelbart etter videregående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvis du kommer inn på HJK får du mye stasj. Marinejegeraspirantene som bor i samme bygg som meg i Haakonsvern koster Forsvaret mellom 6 og 8 millioner per person på 6 måneder. Det er litt penger det. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 HJK har vel C8 med alt det ekstra skittet til, den er nok ikke billig. Og det er såklart bare våpenet... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei, når er det man egentlig blir innkalt til sesjon? Er født i 87 betyr det at jeg blir innkalt i 2005? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hmm, folk jeg kjenner som er født i 88 er blitt innkalt over nyttår.. Men veit ikke rutinene på det ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå