krizkriz Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Er det noen steder i Norge som leier eller låner ut sportsbiler (feks. Ferrari, Lamborghini, Porche osv) mot en liten slant penger? Har lyst til å kjøre en av de fete bilene Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet det finnes, men det stilles nok en del krav. Kanskje ikke akkurat Lamborghini, men posche'r mener jeg å sett hos noen utleiefirmaer. + en del andre sportsbiler. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 I norge er det ikke rare greiene å få lånt. Er noe, men det er ufattelig grisedyrt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Typen til morra mi har en kamerat som har eid de fleste biler, og han har selv kjørt Testarossa, F40, Diablo osv. Og sitte og høre på det får meg ikke akkurat mindre lyst til å kjøre en av de selv. De fleste gutters drøm... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 De hadde ei snop sjappe i Las Vegas der man kunne leie det meste av grombiler. Hadde jeg hatt litt bedre tid, og litt mer penger så skulle jeg leid meg en AC Cobra for en dag eller to. Ellers så hadde diverse Corvetter, Porsche og gamle muskelbiler. Sikkert endel annet også, men var disse jeg så på parkeringsplassen utenfor. Kosta vel ca 350$ for AC Cobraen i ett døgn. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ohhhh kjørt Testarossa .. WOW! .... hvorfor ble jeg ikke spesielt imponert over det? .. kan ha noe med at det er den dårligeste Ferrarien noengang laget (peneste da..) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Ohhhh kjørt Testarossa .. WOW! .... hvorfor ble jeg ikke spesielt imponert over det? .. kan ha noe med at det er den dårligeste Ferrarien noengang laget (peneste da..) 5197820[/snapback] Bare å få lov til å kjøre den i det hele tatt hadde vært noe. Er lei av min 86 Honda Accord.. Føles liksom ikke helt det samme Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Lolz folkenz Hvis dere vil prøve eksotiske biler er nok ikke Norge det perfekte stedet. Selv eier onkelen min i usa et sånt sted som leier ut slike biler, han eier dem alle selv. Og bare der koster de fra og med 200$ utover pr. døgn. Kommer an på bil, hvor mye vi skal kjøre osv. Utifra den prisen så tror jeg nok at det er veldig dyrt om noen skulle begynne å åpne slike firmaer i Norge med Italian powers :!: Forresten så har jeg selv prøvd de fleste bilene Jeg siklet, onkel så det og han lovet å sende meg en stor gave til 18-årsdagen min som er ikke om så veldig lenge Tror nok ikke det blir en eksotisk bil, men bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tron på Paradise Garage var behjelpelig før i hvertfall. Sist eg var der var det 8 Ferrarier, et par Jaguarer en Morgan osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå