sigrid Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg blir kvitt denne skiten? Har søkt på symantec sine sider men klarer ikke å finne noe der. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du kan jo teste Housecall. Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 søker med houscall nå så får vi se, men det tar jo noen timer Takk for hjelpa Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 houscall fant ingenting. Får denne feil melding opp i forbindelse med office outlook. Noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hmm kjenner ikke til NOD32. På bildet ditt ser det jo ut som det er noe mails inne i bildet? Hvis det er det, kan du jo slette mailen og scanne på nytt. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Såvidt jeg vet setter NOD32 automatisk infiserte filer i karantene (med mindre du har definert annerledes), dette kan kanskje være grunnen til at housecall ikke finner den. Dersom filen ikke er viktig, ville jeg slettet den (antakelig kan du gjøre dette via karantene-delen av nod32) og dermed scannet med nod32 igjen, spesielt pga at nod32 fant den i førsteomgang. Just my 2 cents. Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Har nå kjørt diverse scan. og ser ut som at problemet er borte. Men ingen av de scan jeg kjørte fant det viruset. Men trur at det har flere navn, avhengig av hvilken scan man velger. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå