Gå til innhold

Drikke uten å Svelge, bare la det renne.

tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imponer heller vennene dine med å drikke ei flaske øl på 3 sek!! Bruke bare sugerør, men du skal ikke suge det...

5188800[/snapback]

Har ikke testa Sugerør,,, får ikke 0.33 gjennom et sugerør på 3sek....

Bruker ca 20sek på ei 0.33 Flaske rett fra tuten da :)

Lenke til kommentar
Imponer heller vennene dine med å drikke ei flaske øl på 3 sek!! Bruke bare sugerør, men du skal ikke suge det...

5188800[/snapback]

Har ikke testa Sugerør,,, får ikke 0.33 gjennom et sugerør på 3sek....

Bruker ca 20sek på ei 0.33 Flaske rett fra tuten da :)

5188810[/snapback]

Du skal ikke suge skrev jeg jo =) Du skal bare stappe røret nedi flaska og drikke på vanlig måte, med sugerøret bøyd/stikkende ut munnen slik at du får med deg luft når du svelger øllet. 3 sek som sagt!! ;)

Lenke til kommentar

har en kompis som klarer det... han dro en 6-pack på ett par min... helt sykt... han blei litt dårlig etterpå da :p masse kullsyre i magan :p

Selv brukte jeg ett godt gammalt triks på 1.25 flaskene, ta ett par sipper, brenn høl i flaska øverst, da blir det null motstand når du drikker... så er det bare å helle på, bare sørg for at hølet er opp når du drikker :p

Styrte 2 stykk 1.25 på denna måten på rundt 3 min... øl spruten sto ut av kjeften på meg når jeg rapa... morsomt :p

Lenke til kommentar

er det mulig å trene det opp? jeg har prøvd, og jeg begynner automatisk å svelge bare med vann, må være sinnsykt mye værre med øl som har kullsyre. Holder meg til øl-bongen jeg, den funker jo helt ålreit den :D ... trur jeg bruker rundt 10-15 sek på å styrte en vanlig glasspils, og da svelger jeg... men detta føler jeg blei utrolig fjortiss :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...