tbend Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei. Jeg kunne godt tenkt meg å lære dette, da det kan være veldig artig å kunne på fest, hehe... Noen som vet nøyaktig hva man skal gjøre slik at det er letter å lære seg det.. Har prøvd, men vil ikke renne helt uten videre,, Noen trix? Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Trakt med litt slange på hjelper.... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Trakt med litt slange på hjelper.... 5188777[/snapback] Det er juks, skal gjøres fra et glass Lenke til kommentar
DoNNyBoi Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Imponer heller vennene dine med å drikke ei flaske øl på 3 sek!! Bruke bare sugerør, men du skal ikke suge det... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Imponer heller vennene dine med å drikke ei flaske øl på 3 sek!! Bruke bare sugerør, men du skal ikke suge det... 5188800[/snapback] Har ikke testa Sugerør,,, får ikke 0.33 gjennom et sugerør på 3sek.... Bruker ca 20sek på ei 0.33 Flaske rett fra tuten da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg greier dette "la det renne"-trikset. Fungerer brukbart for å bli fort drita. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Hvordan åpner du "slusene" da? Lenke til kommentar
DoNNyBoi Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Imponer heller vennene dine med å drikke ei flaske øl på 3 sek!! Bruke bare sugerør, men du skal ikke suge det... 5188800[/snapback] Har ikke testa Sugerør,,, får ikke 0.33 gjennom et sugerør på 3sek.... Bruker ca 20sek på ei 0.33 Flaske rett fra tuten da 5188810[/snapback] Du skal ikke suge skrev jeg jo =) Du skal bare stappe røret nedi flaska og drikke på vanlig måte, med sugerøret bøyd/stikkende ut munnen slik at du får med deg luft når du svelger øllet. 3 sek som sagt!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kan jo gjøre det på den harry måten: bonge! Går like fort ned. Lenke til kommentar
DoNNyBoi Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kan jo gjøre det på den harry måten: bonge!Går like fort ned. 5188902[/snapback] Ja men uten lufttilførsel så vil det å bruke bonge det samme som å styrte en øl på normalt vis, bare at du får tilført større porsjoner så det går litt raskere. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 har en kompis som klarer det... han dro en 6-pack på ett par min... helt sykt... han blei litt dårlig etterpå da masse kullsyre i magan Selv brukte jeg ett godt gammalt triks på 1.25 flaskene, ta ett par sipper, brenn høl i flaska øverst, da blir det null motstand når du drikker... så er det bare å helle på, bare sørg for at hølet er opp når du drikker Styrte 2 stykk 1.25 på denna måten på rundt 3 min... øl spruten sto ut av kjeften på meg når jeg rapa... morsomt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ser det er mange som kan det her :!: Syns det er tøft så hvorfor ikke kunne det Får teste littt med vann til jeg får det til Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er vanskelig å forklare hvordan du gjør det. Jeg gjør ett-eller-annet like ved drøvelen og ganen for å åpne. Jeg greier ikke forklare det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 er det mulig å trene det opp? jeg har prøvd, og jeg begynner automatisk å svelge bare med vann, må være sinnsykt mye værre med øl som har kullsyre. Holder meg til øl-bongen jeg, den funker jo helt ålreit den ... trur jeg bruker rundt 10-15 sek på å styrte en vanlig glasspils, og da svelger jeg... men detta føler jeg blei utrolig fjortiss Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg strammer strupehodet så renner alt bare ned. Går ikke så utrolig kjapt når det kommer til øl og sprit, men vann og brus går ned som bare faen Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror det er omtrent det samme du gjør som når du "lader opp" en rap, bare mye "hardere"... Om du ikke greier det kan du jo alltids få i deg sakene fort vha en trakt eller en 1 1/2 liters flaske som du har skåret ut bunnen på... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hmmm... er ikke det litt sært? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 synes det er dritkult... skal øve litt, men det virker som at drikka ikke vil renne, må liksom hjelpe Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Greier det sånn halvveis, men må "stenge" noen ganger for ikke å bli kvalt. Skal prøve uten stengingen... Vanskelig å forklare egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå