arnebellinda Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei. skal sette sammen en maskin som i hovedsak skal brukes til videoredigering på hobbybasis. Søkte på forumet her og kom over artikelen til HW: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4830 Kan jeg bruke en vanlig ide harddisk istedet for s-ata disken på 400GB (da jeg har en jeg kan bruk)? Og har noen et forslag til skjermkort, da det oppførte ikke finnes noe sted jeg har sett.... Og til sist, er det noen som har erfaring med dette oppsettet.. har lest noen tilbakemld. og er noen som klager på dårlig oppheng til hd og litt viftestøy. men hvordan er den i praksis i redigeringssammenheng. jeg har tenkt til å bruke adobe sine produkter, som premiere pro.. etc.. trenger hjelp da jeg har mest erfaring med laptop Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ikke noe problem å bruke en IDE disk istedenfor. Jeg vil tro at du får bedre ytelse med AMD CPU for den prisen. Hvis du sier hva du er villig til å betale, kan jeg lage et bra oppsett til deg:) Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ikke noe problem å bruke en IDE disk istedenfor. Jeg vil tro at du får bedre ytelse med AMD CPU for den prisen. Hvis du sier hva du er villig til å betale, kan jeg lage et bra oppsett til deg:) 5188846[/snapback] Hadde tenkt å ligge rundt 8-10 000 uten skjerm og tastatur.. Virker som det er flere her som sverger til amd, mener du at en får mer valuta for pengene der? Hvordan blir effekten av en 2 kjærneprosessor i programmer som utnytter dette? vil en 3GHz 2 kjærne ca bli som en 6GHz prosessor?? Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 men kan jeg sette i ide harddisk. utfra det jeg har sett på hovedkortet så er det vel kun innganger til sata... og har jeg fortstått riktig at sata og sata2 er det samme? ser f.eks komplett opererer med begge deler, men det er kun et veldig lite utvalg som det kun står sata på.. resten står det sata2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå