FolkstrBoy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er dette fortsatt aktuelt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg vil anta det: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/lyst_a...og_musikk/23530 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sendte min søknad for 3 uker siden, og har ikke hørt noe. Sendte PM til Henrik Salthe på forumet og ba han sjekke eposten sin, men har ikke fått noe svar der heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Salthe er på permisjon, så det er nok lurest å sende søknad til Alexander Schindler, som er ansvarlig redaktør for tiden: alexander[a]kulturo.no Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Sendte min søknad for 3 uker siden, og har ikke hørt noe. Sendte PM til Henrik Salthe på forumet og ba han sjekke eposten sin, men har ikke fått noe svar der heller. Heisann! Jeg så akkurat meldingen din, men det er litt vanskelig å finne ut om jeg har fått mailen din uten å vite navnet ditt! Kan du sende meg en ny PM med navn som står i avsender på mailen, så skal jeg se hva jeg finner i inboksen min... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ser dere fortsatt etter film anmeldere ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det skader ikke å søke, i hvert fall Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det fortsatt aktuelt for dere med flere filmanmeldere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå