Henrik Salthe Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har ikkje Kjetil lov å seie kva han tjener? Heha passe lolEg tjente 106kr/t på Meny då eg jobba der, sa det til og med til folk.. Fikk ikkje pryl av sjefen fordiom. =| =(= =( (=(=( Veldig useriøst opplegg. Totally lol. 5597624[/snapback] Litt oppklaring her: Dette er på ingen måte hemmelig informasjon, og hvis noen er vanvittig interessert i å vite hva vi betaler våre skribenter, er det bare å sende meg en mail. Kjetil har selvfølgelig også lov å si til folk hvor mye han tjener. Men, det er forskjell på "ikke-hemmelig" og "offentligjort" informasjon. Noe av poenget er at vi ikke ønsker et fokus på godtgjørelsen i denne tråden, da vi er på utkikk etter folk som brenner for musikk og film (og gjerne også journalistikk), og ikke folk som er ute etter lett-tjente penger. Det er også derfor vi ikke går eksplisitt ut i søknaden over med lønnssatser. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 BLir det sånn at folk kan velge hvilke plater de vil anmelde selv eller blir man gitt "oppgaver"? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Skribentene får selv velge hvilken av platene vi har inne de vil anmelde. Men vi forventer at søkere til jobben har et såpass bredt interessefelt at de kan anmelde litt bredere enn innenfor små sjangergrenser. Men, det er opp til hver enkelt å velge selv hvilke plater og filmer de vil skrive om. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hørtes ut som en fin greie dette , kunne egentlig tenkt meg å skrive noen anmeldelser selv jeg, men trur ikke det hadde blitt kjempe bra Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bare hva som er på distroene til norske selskaper, altså ingen anmeldelse av egenimport? Hva tas det sikte på, overgå dagspressen eller være på høyde med dedikerte musikksider? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Får vel sitte meg ned å skrive omtale til noen filmer i kveld da Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Bare hva som er på distroene til norske selskaper, altså ingen anmeldelse av egenimport? Hva tas det sikte på, overgå dagspressen eller være på høyde med dedikerte musikksider? 5621012[/snapback] Vi vil prøve å finne en mellomting mellom de to. Altså, ha lengden og dybden til de dedikerte musikksidene, men bredden til dagsavisene. Dette er jo et mål som er vanskelig å oppnå, og vi vil selvfølgelig ikke klare å nå det med det første, men det er det vi jobber mot.. Med "egenimport" regner jeg med du mener ting som bestilles fra utlandet via nettsider? Vi vil satse på anmeldelser av ting som kan fåes tak i på det norske markedet, altså ting som distribueres i norge, enten av norske eller utenlandske selskaper (sistnevnte er det lite av, men det er bittebittelitt:)) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Er det angitt en aldersgrense på dette her? Endret 18. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Er det angitt en aldersgrense på dette her? 5627272[/snapback] I utgangspunktet bør anmelderne våre være minimum 18 år, men om du over 16, kan du søke, så vurderer vi deg ut fra tekstene du skriver. Er du under 16, må du desverre vente noen år... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hmm dette var meget interresant. Er det satt noen slags søknadsfrist på dette eller er det bare å sette seg ned å skrive? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 hmm dette var meget interresant. Er det satt noen slags søknadsfrist på dette eller er det bare å sette seg ned å skrive? 5659625[/snapback] Bare sett deg ned og skriv, vi tar inn folk etterhvert etter behov! Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er dere pokka nøtt til å ha en anmeldelse av den dårligste plata jeg vet om. Av naturlige grunner så finnes det ingen dårlige plater å platesamlinga mi... Kunne kanskje ha anmeldt et av "programmene" på nrk mp3, men en time med det tror jeg faktisk ikke er sunt for helsa mi. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du får ta den dårligste av dem, da vøtt Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Den dårligste plata jeg har er ikke dårligere en middelmådig. Jeg vil slakte skikkelig Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Dette er jo et mål som er vanskelig å oppnå, og vi vil selvfølgelig ikke klare å nå det med det første, men det er det vi jobber mot.. 5625772[/snapback] Det er jo hele poenget med en visjon. At det er noe langt frem i tid som man faktisk aldri kan nå, men hele tiden streber å nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Er det angitt en aldersgrense på dette her? 5627272[/snapback] I utgangspunktet bør anmelderne våre være minimum 18 år, men om du over 16, kan du søke, så vurderer vi deg ut fra tekstene du skriver. Er du under 16, må du desverre vente noen år... 5629398[/snapback] Hm. Jeg fyller 18 i høst, vil det ha noen innvirkning i forhold til søknaden? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Er det angitt en aldersgrense på dette her? 5627272[/snapback] I utgangspunktet bør anmelderne våre være minimum 18 år, men om du over 16, kan du søke, så vurderer vi deg ut fra tekstene du skriver. Er du under 16, må du desverre vente noen år... 5629398[/snapback] Hm. Jeg fyller 18 i høst, vil det ha noen innvirkning i forhold til søknaden? 5672177[/snapback] Hvis du skriver virkelig bra vil ikke det være noe stort hinder, nei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Okai. Takker for svar. Skal se om jeg får begynt å skrive i dag. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Dette høres jo interessant ut. Jeg tror jammen jeg skal skrive meg et par plateanmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå