Gå til innhold

Hardware-nettverkets kulturside trenger skribenter

Henrik Salthe

Anbefalte innlegg

Har ikkje Kjetil lov å seie kva han tjener? Heha passe lol

Eg tjente 106kr/t på Meny då eg jobba der, sa det til og med til folk.. Fikk ikkje pryl av sjefen fordiom. =|  =(= =( (=(=(

Veldig useriøst opplegg. :)

Totally lol.

5597624[/snapback]

Litt oppklaring her:

Dette er på ingen måte hemmelig informasjon, og hvis noen er vanvittig interessert i å vite hva vi betaler våre skribenter, er det bare å sende meg en mail. Kjetil har selvfølgelig også lov å si til folk hvor mye han tjener. Men, det er forskjell på "ikke-hemmelig" og "offentligjort" informasjon. Noe av poenget er at vi ikke ønsker et fokus på godtgjørelsen i denne tråden, da vi er på utkikk etter folk som brenner for musikk og film (og gjerne også journalistikk), og ikke folk som er ute etter lett-tjente penger. Det er også derfor vi ikke går eksplisitt ut i søknaden over med lønnssatser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skribentene får selv velge hvilken av platene vi har inne de vil anmelde. Men vi forventer at søkere til jobben har et såpass bredt interessefelt at de kan anmelde litt bredere enn innenfor små sjangergrenser. Men, det er opp til hver enkelt å velge selv hvilke plater og filmer de vil skrive om.

Lenke til kommentar
Bare hva som er på distroene til norske selskaper, altså ingen anmeldelse av egenimport?

Hva tas det sikte på, overgå dagspressen eller være på høyde med dedikerte musikksider?

5621012[/snapback]

Vi vil prøve å finne en mellomting mellom de to. Altså, ha lengden og dybden til de dedikerte musikksidene, men bredden til dagsavisene. Dette er jo et mål som er vanskelig å oppnå, og vi vil selvfølgelig ikke klare å nå det med det første, men det er det vi jobber mot..

Med "egenimport" regner jeg med du mener ting som bestilles fra utlandet via nettsider? Vi vil satse på anmeldelser av ting som kan fåes tak i på det norske markedet, altså ting som distribueres i norge, enten av norske eller utenlandske selskaper (sistnevnte er det lite av, men det er bittebittelitt:))

Lenke til kommentar

Er dere pokka nøtt til å ha en anmeldelse av den dårligste plata jeg vet om. Av naturlige grunner så finnes det ingen dårlige plater å platesamlinga mi... Kunne kanskje ha anmeldt et av "programmene" på nrk mp3, men en time med det tror jeg faktisk ikke er sunt for helsa mi.

Lenke til kommentar
Er det angitt en aldersgrense på dette her?

5627272[/snapback]

I utgangspunktet bør anmelderne våre være minimum 18 år, men om du over 16, kan du søke, så vurderer vi deg ut fra tekstene du skriver. Er du under 16, må du desverre vente noen år...

5629398[/snapback]

Hm. Jeg fyller 18 i høst, vil det ha noen innvirkning i forhold til søknaden?

Lenke til kommentar
Er det angitt en aldersgrense på dette her?

5627272[/snapback]

I utgangspunktet bør anmelderne våre være minimum 18 år, men om du over 16, kan du søke, så vurderer vi deg ut fra tekstene du skriver. Er du under 16, må du desverre vente noen år...

5629398[/snapback]

Hm. Jeg fyller 18 i høst, vil det ha noen innvirkning i forhold til søknaden?

5672177[/snapback]

Hvis du skriver virkelig bra vil ikke det være noe stort hinder, nei.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...