Gå til innhold

Ny gaming pc til 13000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro at dette gir mer ytelse i spill. 2gb ram begynner nesten å bli standard og flere spill yter bedre med 2gb for tiden.

Hvis du skal spille mye vil en single core cpu yte bedre enn en dual core. 3700+ er tingen for deg.

Har også endret til Razer mus og matte grunnet at jeg elsker begge.

Hiper 580w er bare rå, og du vil trenge den etterhvert, hvorfor ikke kjøpe den nå med en gang?

Hitachi disken er rask og stille. Du vil bli fornøyd med den. Skjermkortet er omtrent helt likt det du har valgt.

Alt kan bestilles hos Netshop for 13082,-

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=21507

Lenke til kommentar

Linken funka ikke, må man ha acc?

Men må bare si at dual core cpu'er begynner å å lønne seg i dataspill, etter at nvidia ga ut nye drivere + at spillprodusenter vil jo snart måtte lage spill med støtte for dual core. Sier ikke at du må kjøpe det (kjøpte selv 3500+), men at det er mest fremtidsrettet. Og du må ha 2gb ram for å kunne kjøre de nyeste spillene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikke vurdert opteron 144 til 1100kr da? med stock-kjøleren har jeg hørt om mange som har greid å klokke den over fx57 (som er den desidert beste spilleprossessoren i dag) Fx57 er i realiteten kun en spesielt god opteron med ulåst multiplutikum (eller hva nå HTT ganges med) en overklokket opteron hvil knuse (kanskje å litt i men) din 3800+ i spill og i di fleste programmer (som ikke støtter tokjerne selvføgelig)

Med hovedkortet/minnebrikkene dine skulle ikke overklokking være noe problem! Og det beste av alt, du sparer 2000!

Lenke til kommentar

Ser bra ut, men du trenger ikke å kjøpe et kabinett med strømforsyning og en egen strømforsyning. Jeg vil også anbefale deg å kjøpe en vifte du kan ha i front, primært for kjøling av harddisk(er). Jeg har selv Coolermate 80mm CMT-ALF, en justerbar vifte med blå LED. Netshop har denne vifta på lager, og jeg tror du vil bli fornøyd med den.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...