Dinsdale Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Vel.... USA kan en fortelle følgende: Posted by samuel - on Monday, November 21 @ 10:12:21 CST One of the Xbox Circle guys managed to get a 360 a bit early and writes about some of the things preloaded onto the hard drive. -Hexic HD - Xbox Live Arcade Game -50 Gamertag Pictures -9 Themes for the Dashboard (EA Sports, Halo, Kameo,The Darkness, Top Spin 2, Gun, Interserv, PGR3, and Tony Hawk's AW) -A Look Inside Xbox 360 - 6 minute video -Impossible Field - an Adidas commercial -Preview: Warren Miller - a 7 min video previewing the latest Warren Miller winter sports film, "Higher Ground" -Rebuilding Titanic - a 15 minute featurette on the visual effects of the movie Titanic -Songs: Cold - "A Different Kind of Pain" Dark New Day - "Twelve Year Silence" Funeral for a Friend - "Hours" Gratitiude - "Gratitude" Head Automatica - "Decadence" Marcy Playground - "Mp3" New Order - "Waiting for the Sirens Call" Porcupine Tree - "Deadwing" Skindred- "Babylon" Tsar- "Band-Girls-Money" Unwritten Law - "Here's to the Mourning" Z-Trip - "Furious" The majority of it seems pretty boring and sure to be deleted, but I suppose it's something to keep you entertained if you're not too happy with the launch titles. Om den "norske" utgaven inneholder det samme får vi vite 2 desember. Det var jo ikke superinteressant, men greit nok når det kan slettes. Bra da å vite at det ligger demoer og annet på Live. Kilde Endret 21. november 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ah. Bra observert Bra å vite at jeg kan ha Halo theme på dashbordet når den kommer Du burde dog kanskje skiftet emnetittel, ettersom den var litt utydelig. Måtte inn på topic for å se hva det virkelig dreide seg om. Kanskje "Hva følger med harddisken til Xbox 360 når den lanseres" kunne vært en bedre løsning? Mulig jeg var litt pirkende nå men Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Brukte litt din og litt min Sent, burde køyet ja. Ser på nedtellingen... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Får vi også noe av det samme tilbehøret på harddisken som de i USA? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det der er albumtitler. Veldig imponerende liste og faktisk. Funeral For A Friend albumet er bra. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det som er med er vel primært for å vise folk hva mulighetene er - regner med at de bytter ut innholdet på harddisken som følger med med jevne mellomrom etterhvert som tiden går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå