Ed Hunter Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Pappa skal ha seg eit fint lite stereo anlegg i stova. Veit ikkje heilt endelig prisklasse, men har fått indikasjoner på at 3k-4k er greit. Har sett på desse to: Hifi Klubben Hifi Center Kjeden Noen som har erfaringer osv? Evt andre alternativer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 utav de to ville jeg nok satset på denon + dali comboen.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dali er jo kjent for å lage gode høyttalere, så jeg ville gått for det settet. Som phax sa.. Men hvis du har mulighet for å høre og sammenligne, så gjør det isåfall! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Takker for svar! Ok2k, hadde nok anbefalt det settet personlig og, grunna tester osv. Einaste pappa nevnte DAB, men då blir det fort 1000 kr ekstra på dei som er nevnt. Såg eit mini anlegg på BMH trur eg, deler butikk med Eplehuset (bergen). Dei hadde eit Sony med DAB til 3500 meiner eg, sku ve heilt greit. Er det noko å satse på eller? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 tja.. skulle gjerne visst hvilket Sony anlegg det var. Jeg må bare hoppe på samme vogna som phax og si at Denon/dali er det beste. Og kjøp med dab der, faren din burde ta seg råd til det. Man merker utrolig stor forskjell Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Trur det var dette. Koster 2500 på siba. Viss vi går for Denon+Dali med DAB kjem det på ca. 5000 kr. Med Dali høgtalarane treng treng vi sikkert stativ i tillegg, så det øker jo prisen. Hadde det passet med desse golvståande høgtalarane frå Gale? Låter vel ok dei? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 De gale høyttalerne har fått masse skryt så det er nok ikke noe dumt valg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Ja har lest godt om dei. Så denne lekre saken frå Denon vil klare å drive dei høgtalaren greit? Lenke til kommentar
namla Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har selv nylig kjøpt Denon D-M35 (med DAB), og Dali høytalere. Fungerer topp, med meget god lyd til den prisklassen! Noe man kan merke seg er at MYE bass kommer det ikke fra disse små høytalerene. Men det er sub-utgang på receiveren så kobler man på en sub, har man et skikkelig bra anlegg!! Anbefales. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Eventuellt ta en titt på disse. http://tinyurl.com/amtgo http://tinyurl.com/cq6b denne koster vel rundt 6k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå