Gå til innhold

Bok om alle landene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geographica er en bok på godt over 600 sider, og har fakta om alle land i verden, geografisk, historisk, og alle andre mulig informasjon som er mulig å finne. Boken inneholder akkurat så mye takst at det ikke blir kjedelig, og så mya bilder at det blir interessant og gøy å lese.

Jeg ga 400,00 kr for boken, men det er nesten et år siden, så den har nok sunket i pris nå. Anbefales på det varmeste. Er veldig tykk, bred og høy, og har som omslag et satelittbilde over havet med masse skyer, og Geographica med gullskrift, så den er relativt lett å gjenkjenne. Noen andre på forumet som har kjennskap til Geographica?

Lenke til kommentar

det er riktig det, CSI er det som lager world factbook, det er bare å se på inernettadressen jeg linker til...

The World Factbook is prepared by the Central Intelligence Agency for the use of US Government officials, and the style, format, coverage, and content are designed to meet their specific requirements.
Endret av jalejale
Lenke til kommentar

CSI = Crime Scene Investigation, og er et oppdiktet byrå ;) Tror du blingser helt vilt her nå :) Vanvittig off-topic er dette også, så dette blir siste ord i saken fra min side.

EDIT: Jeg vet at du mener å si CIA, og jeg vet at det er de som vedlikeholder The World Factbook. :)

Endret av EJH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...