Zindex Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Finnes det en bok som tar for seg alle landene i verden? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 tenker du på historie? fakta? ala leksikon? Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ja, bare mer utfyllende - siden dette er en egen bok om det. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bøker som heter noe i retning av "Store Verdensatlas" pleier vel å fungere? Tror det er mye bedre å forhøre seg i en bokhandel om dette her. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Geographica er en bok på godt over 600 sider, og har fakta om alle land i verden, geografisk, historisk, og alle andre mulig informasjon som er mulig å finne. Boken inneholder akkurat så mye takst at det ikke blir kjedelig, og så mya bilder at det blir interessant og gøy å lese. Jeg ga 400,00 kr for boken, men det er nesten et år siden, så den har nok sunket i pris nå. Anbefales på det varmeste. Er veldig tykk, bred og høy, og har som omslag et satelittbilde over havet med masse skyer, og Geographica med gullskrift, så den er relativt lett å gjenkjenne. Noen andre på forumet som har kjennskap til Geographica? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror jeg så den til salgs for en stund siden, så meget imponerende ut, og jeg klødde etter å splurge litt, men lommeboka sa nei. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 kanskje du finner det du er ute etter hos CSI sin World Factbook Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 CSI sin sa du? Ser du for mye TV eller? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) det er riktig det, CSI er det som lager world factbook, det er bare å se på inernettadressen jeg linker til... The World Factbook is prepared by the Central Intelligence Agency for the use of US Government officials, and the style, format, coverage, and content are designed to meet their specific requirements. Endret 23. november 2005 av jalejale Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) CSI = Crime Scene Investigation, og er et oppdiktet byrå Tror du blingser helt vilt her nå Vanvittig off-topic er dette også, så dette blir siste ord i saken fra min side. EDIT: Jeg vet at du mener å si CIA, og jeg vet at det er de som vedlikeholder The World Factbook. Endret 23. november 2005 av EJH Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg tror jeg så den til salgs for en stund siden, så meget imponerende ut, og jeg klødde etter å splurge litt, men lommeboka sa nei. 5192854[/snapback] Fullstendig verdt det. Neste gang du ser den, kjøp den. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 ja, totalt min feil det her... hehe... mente selvfølgelig CIA ja, lett å blingse på de to... haha; ytrolig tabbbe fra min side, men jeg lar det stå i de postene over til spott og spe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå