Mammuten Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei! Jeg lurer på om det er noen som har testet Nextbase bærbare DVD spillere? er denne verdt pengene? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308071&cks=SPC Også lurer jeg på noe: Hvordan er mulighetene for og koble den på AUX på CD spilleren min? Hvordan er mulighetene for og koble på flere skjermer i senere tid, hvis jeg vil ha 2 skjermer for eksempel bak? Takker for kjappe svar. Mvh: Mammmuten Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvis du er veldig glad i film og har det utrolig kjedelig i bilen så er det verdt det. Du kan fullt mulig koble den på AUX, men da må du jo kjøpe en spesiell kabel, koster ikke mer enn 30 kr på biltema husker jeg riktig... Spørr der. Du kan ha flere skjermer ja, bare kjøp en strømforgrener for 12v kontakt til bil, det får du sikkert også kjøpt på biltema for en billig penge. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 hva med bilde-signalet da? er vel begrenset med utganger på denna greia? Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvis du mener bildekvalitet, så er nextbase best bland bærbare DVD spillere vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå