nthing Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hei jeg har nettopp insatllert Debian og der fulgte med apache2 osv.. jeg installerte php, mysql og phpmyadmin, la til alle filene og testet sida.. men fant ut at jeg får ikke logget inn.. Det står at den logger inn så det er ikke databasen men session'en noen som vet hva jeg gjør feil?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Klarte ikke helt og skjønne hva det eksakte problemet ditt var, men om du får noe feilmeldinger av noe slag post dem her Dersom du mener du har noen problemer med funksjonen SESSION i php kan du jo se igjenom php.ini fila. Endret 22. november 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
nthing Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Det kommer at Jeg logger inn... Hvis det hadde vært feil passord/brukernavn hadde ikke den melding kommet... Jeg har endret php.ini fila til sånn som det står på php.net/session Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå