nahojdat Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har ventet i en uke på pakke nå og en kamerat i 6 dager på at pakker skal komme i posten. Selv fikk jeg ikke pakkespor men kameraten min fikk: Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 15.11.05 13.32 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE 15.11.05 19.03 VIDERESENDT 0024 OSLO Er det streik på posten eller noe siden den har ligget i Oslo i 6 dager nå? Og min er fremdeles ikke kommet etter 7 dager... På tide å etterlyse pakkene kanskje? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Ring Posten på 810 00 710, så vet du svaret på noen minutter. Stenger kl. 2100, så du må uansett vente til i morgen. Edit: Du må ha sporingsnummeret for å sjekke dette, men kameraten din kan ringe med sitt nummer. Endret 21. november 2005 av Jarlsberg Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fint at du oppgir hvor du bor. Da ble det lettere for meg å svare deg. Nå må du også huske at det har vært helg i løpet av de 7/6 dagene. Og i helga er det som regel ingen pakker som blir kjørt ut fra terminalene. Søndag er hel stengt, men da kjøres pakker. Og lørdag sorteres deg, men ingenting kjøres ut. Jeg foreslår at du ringer kundeservice. Slik at de kan sette opp en etterspørsel på pakken din. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Kom endelig idag, 8 dager på hans og 9 dagers venting på min, de ble begge levert i BEGYNNELSEN av forrige uke så de skulle vært her godt før helgen.. Ekstremt treg post for tiden.... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Reklamasjon på frakt Ta kontakt med Posten og krev penga på frakt tilbake. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hadde også en pakke som tok 10 dager fra oslo til bergen i samme tidsrom. Ringte dem i går og fikk beskjed at grunnet uvær og problemer med toglinjen lå de flere dager etter med utsendingen. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nå må du også huske at det har vært helg i løpet av de 7/6 dagene. Er vel vanskelig å unngå en helg på 7 dager? Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nå må du også huske at det har vært helg i løpet av de 7/6 dagene. Er vel vanskelig å unngå en helg på 7 dager? 5199627[/snapback] Hehehe, sant som det er sagt det! Men om du bor på vestlandet så har det jo vert ett ras her på bergensbanen og da har det vert masse forsinkelser den veien, men det tok riktignok bare 2-3 dager ekstra der jeg bestillte. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Nå må du også huske at det har vært helg i løpet av de 7/6 dagene. Er vel vanskelig å unngå en helg på 7 dager? 5199627[/snapback] Ikke annet enn at han ikke kan telle med helga når han regner ut hvor mange dager pakken har brukt. Vil tro det er noe kraftig treghet på terminalen i Oslo. En pakke som ble sendt fra Kolbotn på forrige mandag, ankom Hammerfest tirsdag neste uke. Når må dere ikke glemme at juletrafikken er i gang. Vi får 6-7 vogner nå, mot 3-4 ellers. Endret 24. november 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå