MasterCard Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Hey. Var ikke helt sikker på hvor denne posten sku ligge så jeg la den her. Tingen er den, jeg spiller cs and stuff right? Og idag innstallerte jeg Bearshare for DL'ing. Og etter at jeg innstallerte det så har pingen (Latencyen) i CS begynnt å hoppe. Også i Ventrilo og mIRC o.l. Tingen er den at pingen ligger på 20-50 og så hvert 3-5 sec hopper den til 100-200 og ned igjen med en gang. Dette merker jeg VELDIG og d går tregt i CS sånn hvert 3 sec. Veldig irriterende. har scanna med spy doctor og ad-adwere. Lurte på om noen vet om noe som kan fikse dette. Altså innstallerte bearshare idag og etter det har d lagget. Har uninnstalla bearshare og alt. -takk for alle svar peace - there is no spoon Endret 21. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Sjekke nettverksbruk i task manager og spor opp hva som bruker linja, det kan for så vidt være hva som helst... Update Manager for andre program osv. Eller så kan du jo fikse rates i cs, hvis du ikke er n00b da. EDIT Prøv CurrProcess til å spore opp prosesser med.... Google it and download. Endret 22. november 2005 av briktern Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Lærdommen her må være; "Ikke bruk p2p-programmer" Så over til det seriøse .. har du slått av BearShare når du spiller CS? Hvis ikke, gjør det. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 har uninstalla bearshare ja, så ekke d som er problemet. Skal få downloada det programmet og sjekke, men altså pingen er normal så hopper den opp til 120 og ned igjen, så opp igjen og ned igjen. hvert 3-5 sec. Men skal teste det du sa briktern, takk =) Ill get back to ya. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg tror bearshare installerer et reklameprogram også. Vet ikke hva det heter, men se om du finner et program du ikke tror bør være installert i "Legg til/fjern programmer". Det kan godt være dette reklame programmet som henter reklame som gjør at du merker det på pingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå