efikkan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei På Diablo II - Lord of Destruction kan jeg smelte isammen Key of Terror, Key of Hate og Key of Destruction for å få en portal. Men hvor god bør jeg være for å klare å ta bossene der inne? I dag har jeg en Amazon på level 89, med hele Mavina-settet. Jeg takker for alle svar. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg vil ikke anbefale deg å gå inn alene, viss du ikke har overlegne gode saker. Ta med deg en god venn, gjerne en Paladin med damage Aura, en Druid med Oak Sage eller en Barbarian med Boing. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 med min level 88 Tal Rasha-set Meteorbsorc har jeg klart både Duriel (var vrien) og Izual solo, men det er til å anbefale å ta med flere. izual er grei nok hvis du bare er tålmodig nok, og klarer å låse han inne. det er faktisk mulig selv om han kan teleport. en fordel er å ha teleport selv. prøv å komme deg utenfor vision-rangen til bossen (vanskelig hos duriel) og ha en grop, vegg el. mellom dere og bare bombe han. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva er vanskligerst å fullføre av * Matron's Den * Furnace of Pain * The Forgotten Sands Og når vi har fullført én av dem, er det tilfeldig hvem som blir åpnet neste gang, eller blir det en av de to andre? Dropper det én Hellfire Torch per Player i Gamet i ÛberTristram? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 I dag tok jeg og Havcard "Furnace of Pain". Jeg med en level 90 amazon og han med en paladin level 89. Begge med komplette sett. Vi slet veldig og det tok veldig lang tid. Mange av monsterene var immune til det meste. Om jeg bruker en av hver key i horadric cube på førsteakta, vil jeg da komme et annet sted, eller er dette tilfeldig og jeg må stå i siste act? Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 her står det om en som har klart det alene: http://forums.diabloii.net/showthread.php?...75&page=1&pp=10 ellers hvis du har 3 keysets lønner det seg å åpne 3 porter på en gang,ta med horadric cube rundt omkring i byen og åpne den på 3 forskjellige steder (sånn at de ikke står oppå hverandre, da er det umulig å få brukt de) da får du en av hver port Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå