espen86 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Hadde vært fantastisk hvis gamer.no hadde startet en podcast som kom ut en gang i uken for eksempel. Slik som ITavisen. Bedre å begynne litt tidlig enn for seint Endret 21. november 2005 av espen86 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 ja jeg hadde satt pris på det og. kunne snakket litt om både nyheter om spill, om både ps2\3 xbox \ x360 og ngc \ revo, pc og ds&psp, og noen anmeldelser osv. hadde vært bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det er jo mulig og abonnere på forskjellige emner. Dog er ikke det helt likt men men... En ting til, det ville i så fall kreve enda flere personer av Gamer.no... Og jeg tror at Gamer.no føler at de allerde har nok personale! Men det er en god ide! Faktisk meget god, kunne tenke meg noe slikt Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette er noe vi har like lyst til å få til som dere, men det skorter rett og slett på hvor mye tid vi har til rådighet. Vi har allerede mer enn nok å gjøre i forhold til den redaksjonelle jobben hver og en hos oss gjør, så hvis vi i tillegg skal starte med "podcast" må vi enten nedprioritere andre gjøremål, senke kvaliteten på det vi leverere, eller ansette flere folk. Vi får se hva tiden bringer. Jeg ville i hvert fall signalisere at vi syns dette er en artig ting, og at vi gjør det hvis vi får anledning :-) Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvis det blir noe av dette en gang i fremtiden, må dere sørge for å få med Erlend Grefsrud på podcasten. Jeg ser han jobber for dere nå, og jeg synes han gjorde en veldig god jobb med spillegal-podcasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå