Rubuno Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei! Jeg har nå nettop kjøpt meg en Kingston 512mb PC2700 SO-Dimm brikke til å sette inn i pc'n min. Minnet skal være lett å sette inn rent fysisk, men er det noe annet jeg må gjøre, eventuelt hva? jeg håper på raskt svar fordi jeg vil gjerne begynne å bruke den så raskt som mulig. :!: Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nei det er ikke noe annet du trenger å gjøre. Lenke til kommentar
Rubuno Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Ingen ting? Så det er bare å slå helt av alt, sette inn, slå på og begynne å spille elns.? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Egentlig er svaret så enkelt som ja .. Det eneste du må tenke på er hvor du vil plassere/bytte ut minnet. I den minneporten som ligger under maskinen (lettest å komme til). Eller i den minneporten som ligger under tastauret. Er ikke sikker på om man kan bytte den uten å bryte garantien (best å sjekke dette først), men Elitegroup har en guide om dette i instruksjonsmanualen, så det tror jeg går greit. Iflg manualen vipper du opp de to klipsene m.deksel som ligger rundt skjermfestet, og løsner en skrue som holder tastaturet på plass når du skifter den rambrikken. men som sagt enklest å skifte den brikken som har sokkel på undersiden av maskinen. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) dette var et feil innlegg beklager Endret 24. november 2005 av danif49 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå