lokeland Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Var en tur på IKEA idag for å teste ut gratisbussen fra Drammen og innover. Og gjett hva jeg fant? Joda, neonwire for 40kr. Går på 2 stk. AA-batterier og har en blinkefunksjon. Så jeg kjøpte en da og hadde ingen anelse om hva jeg skulle bruke det til før jeg kom hjem å så det gørrkjedelige tastaturet mitt.. Sånn ble det seende ut til slutt: Snasent! Hvordan så det ut under da mon tro? Fryseteip er en fin bil! Har egentlig også en film, men har ingen steder å legge den ut. Men men.. Denna "mod'n" kosta 40kr og ble montert på 2 minutter! *Jinglebell..* Endret 21. november 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Det så jo brukkbart ut det der Men kan du fikse noen bedre bilder? OT: Fikser du på logoen min mens du først er i gang? Endret 21. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Beste jeg fikk til med webcam'n.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Beste jeg fikk til med webcam'n.. 5187258[/snapback] Mye bedre Så jo ganske mye bedre ut da, men jeg vet ikke hovrdan det er i mørket da (Sikkert mye bedre) Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 takk for tipse.. legg ut no bilder fra når det er mørskt da.. må nesten ta meg en tur til ikea jeg og.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Er ingen vits egentlig, men here we go.. IKEA har så mangt, ja! Hvilken luksus, hvilken luksus! To bilder og greier.. Må bare få nevne det at denne neonwire'n er ikke så ekstremt lang og lyser nok ikke like mye som de til til å ha i kabinettet, men hey! 40kr, hva har du å miste? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 40kr for neomwire på IKEA? Hvor lange er dem? Noen idère til om jeg kan gjøre noe med den i kabinettet? Hvilke farger hadde de? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 De har det meste egentlig! Orange, hvit, blå, grønn, rød osv.. Se på bildet så kan du jo gjøre deg opp en mening om ca. hvor lange de er! Den lysende delen iallfall. Er en lang "tråd" som ikke lyser. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hva er navnet på neonwire'en? (de pleier alltid å ha rare navn på ting på IKEA) EDIT: bare glem det fant siden, IKEA julebelysning Endret 22. november 2005 av St.Matias Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Enkel Style til 40 kr, ikke dumt.. :!: *Må ha* Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Men det er jo 5v inni tastaturet. Kan vel mekke til slik at du får strøm derfra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Skulle jo være mulig det! Skal sjekke litt ut når jeg får tid. Tror jeg har en multimeter et sted... Oppretta en tråd om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=500976 Endret 23. november 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Haha, du har jo flere andra også, følg lenken til glisevask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå