WebKnight Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Noen som får dette til å funke ? Jeg får denne feilmeldingen når jeg fyrer spillet : Unable to create viewport. Please install DirectX 8.1 or higher. You are running DirectX 4.07.00.0000 History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine Hmmmm :sad: Fungerte før jeg la inn den nye Detonator driveren - Kjører Win XP Pro. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre annet enn å legge inn en eldre driver igjen.. [ Denne Melding var redigert av: WebKnight på 2002-08-30 00:21 ] Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Fikk også noen merkelige bugs i Urbanterror tidligere i dag samtidig som jeg fikk dårligere score i 3dmark, så... vekk med de :smile: F. Uff, stygg miss, hehe [ Denne Melding var redigert av: freezeface på 2002-08-30 00:23 ] Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg får rundll32 fwil når jeg prøver å endre noen innstillinger på skjermkortet. Virker som om det er masse bugs med den nye driveren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå