Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg har bestillt ADSL fra Telenor idag!!!!

Anbefalte innlegg

Endelig er dagen kommet jeg har bestillt ADSL....

Nå er det sikkert noen som lurer på hva som feiler meg fordi jeg har valgt Telenor. Vel, grunnen er at 1024kbps koster meg omlag 255 kr/mnd. Installasjonen er gratis!!!!

Firma-avtale:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-30 00:37, Pingo68 skrev:

Hvilken kvote? Meg vidt bekjent så er det ikke noe kvoteregulering på den aktuelle hastigheten fra Telenor sin side, for øyeblikket.

Vel, Telenor har vel vært flinke til å holde kjeft om akkurat det kan jeg tenke meg, nei fy f... Mitt råd er AVBESTILL og ta heller fra noen andre - laster du ned en del, som man jo gjerne gjør med såpass grei linje så blir dette fort dyrt for deg min venn....

http://www.itavisen.no/art/1298689.html

http://www.itavisen.no/art/1298702.html

Lenke til kommentar

Hei igjen,

Jeg trodde alle visste at det var fri bruk på 1024/256.

Hadde jeg kunne velge hadde jeg valgt NGT, men siden det er gratis oppkobling + bra pris går jeg for Telenor.....

Håper IT-ansvarlig i bedriften velger en annen levandør neste gang!

Lenke til kommentar

Fikk pakka med adsl fra NGT mandag denne uka. Etter å ha plugga i alt etter alle kunstens regler var det fremdeles ikke kontakt mellom modemet og sentralen. Så ringte jeg inn og de sa at forbindelsen var oppretta, men att det måtte være en feil noe sted 'vi skal se på det til uka'. Jaja, blir vel ikke adsl på meg på noen uker. Er det ikke egentlig dette dem skal sjekke i den såkalte linjesjekk-fasen? Bleh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...