Sheldon C Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) 71 grader nord er slutt. Men TvNorge starter ny serie med eventyr og natur. Ikveld starter en dokumentarserie om en ekspedisjon til Mount Everest, TvNorge kl 20.30. Gleder meg. Forøvrig blir denne serien etterfulgt av Heia Tufte. Dette blir en kveld i godstolen. Endret 21. november 2005 av Bond007 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 71 grader nord er slutt. Men TvNorge starter ny serie med eventyr og natur. Ikveld starter en dokumentarserie om en ekspedisjon til Mount Everest, TvNorge kl 20.30. Gleder meg. Forøvrig blir denne serien etterfulgt av Heia Tufte. Dette blir en kveld i godstolen. 5187040[/snapback] Vi har en egen Sticky! for innlegg som dette Tufte skal jeg nok allikevel se, mens Mount Everest dokumentaren står jeg over. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Tufte, og dokument 2 på Tv2 om barneverns barn... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Synes Mount Everst serien var lovende. Dog blir det sikkert bedre når man blir bedre kjent med gutta og de kommer opp i høyden. Nå begynner TUFTE Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nå begynner TUFTE 5187781[/snapback] Alle er jo helt Tufte for tiden.. kansje på tide å begynne å angre på at jeg ikke har sett en eneste episode Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Aldri for sent å begynne, selv om det kun er 2 episoder igjen. Kanskje du får vente på dvd'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå