Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hmm... sitter å lurer litt på hvordan mulighetene for å bli militær fotograf er? Hvordan blir man det? Trenger man vanlig fotografutdannelse? Kan man søke seg inn som det i førstegangs tjenesten? Håper på noen gode svar nå Kanskje til og med av en tidligere militær fotograf(det må da finnes en her inne på forumet) Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ta kontakt med Forsvarets Mediesenter. Flere som gjør verneplikten som journalist eller fotograf. Eksempel Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Stilig, men blir man utdannet fotograf etter dette? Altså om det fungerer som et år i lære? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet ikke om dette kvalifiserer til at du kan kalle deg fotograf, men det vil nok gi en bedre freelance-platform enn de som ikke har noe som helst. Du vil uansett kunne sette det opp på cv'en, og når du søker på fotografjobb vil det nok telle mer enn de som har 12 måneder med sokkesortering på depotet på cv'en. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Hehe, har nok rett i det ja. Jeg går på formgivning og kan rent teknisk sett søke meg inn i lære neste år, men tror jeg skal gå ferdig VK2 å søke meg inn som militær fotograf nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå