hauk74 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 da det over hode ikke er noen annen måte å få mere hastighet har jeg sett på denne løsningen. ht*ps://netcom.no/privat/tjenester/mobiltbredband/connect.html vil det evt kunne la seg gjøre å koble noe slikt i nettverk med min laptop. det skal vist finnes et kort som tar begge systemene, men ikke funnet noen som selger d enda. om noen har erfaringer å råd ville jeg sette pris på d. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) dette skulle vel duge http://www.softwareandstuff.com/CRD10132.html Mulig du finner det i en norsk nettbutikk.. http://www.psdata.no/ps.asp?it=101694 Endret 21. november 2005 av taz Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Flyttes fra annet om hardware til operatører-kategorien på amobil sitt forum Lenke til kommentar
-M- Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Ser på "Minside" at jeg nå kan krysse av for "Connect" eller "Connect20" under "Tjenester". Altså benytte mitt eksisterende SIM-kort. Det virker ut som et godt tilbud i disse ferietider. Stusser imidlertid litt på følgende: Prisene gjelder bruk i Norge, eks. mva. Fri bruk inkluderer ikke SMS og MMS. Tjenesten kan benyttes hos TeliaSonera i Sverige og Finland, og hos 3 i Sverige og Danmark. Flere operatører i utlandet tillater også bruk av UMTS for NetCom kunder. For bruk i utlandet gjelder GPRS priser. Er bruk hos Telia og 3 inkludert eller ikke? Endret 30. mai 2006 av -M- Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ser på "Minside" at jeg nå kan krysse av for "Connect" eller "Connect20" under "Tjenester". Altså benytte mitt eksisterende SIM-kort. Det virker ut som et godt tilbud i disse ferietider. Stusser imidlertid litt på følgende: Prisene gjelder bruk i Norge, eks. mva. Fri bruk inkluderer ikke SMS og MMS. Tjenesten kan benyttes hos TeliaSonera i Sverige og Finland, og hos 3 i Sverige og Danmark. Flere operatører i utlandet tillater også bruk av UMTS for NetCom kunder. For bruk i utlandet gjelder GPRS priser. Er bruk hos Telia og 3 inkludert eller ikke? 6208378[/snapback] Nei, det er vel neppe innbakt i prisen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fri bruk gjelder kun i Norge. Saken er dårlig formulert, men poenget er at 3G faktisk er tilgjengelig i Sverige, Danmark og Finland hos de oppgitte operatørene. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå