Gå til innhold

netcom connect erfaringer?

Anbefalte innlegg

da det over hode ikke er noen annen måte å få mere hastighet har jeg sett på denne løsningen. ht*ps://netcom.no/privat/tjenester/mobiltbredband/connect.html

vil det evt kunne la seg gjøre å koble noe slikt i nettverk med min laptop. det skal vist finnes et kort som tar begge systemene, men ikke funnet noen som selger d enda. om noen har erfaringer å råd ville jeg sette pris på d. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Ser på "Minside" at jeg nå kan krysse av for "Connect" eller "Connect20" under "Tjenester". Altså benytte mitt eksisterende SIM-kort.

Det virker ut som et godt tilbud i disse ferietider.

Stusser imidlertid litt på følgende:

Prisene gjelder bruk i Norge, eks. mva. Fri bruk inkluderer ikke SMS og MMS. Tjenesten kan benyttes hos TeliaSonera i Sverige og Finland, og hos 3 i Sverige og Danmark. Flere operatører i utlandet tillater også bruk av UMTS for NetCom kunder. For bruk i utlandet gjelder GPRS priser.

Er bruk hos Telia og 3 inkludert eller ikke?

Endret av -M-
Lenke til kommentar
Ser på "Minside" at jeg nå kan krysse av for "Connect" eller "Connect20" under "Tjenester". Altså benytte mitt eksisterende SIM-kort.

Det virker ut som et godt tilbud i disse ferietider.

Stusser imidlertid litt på følgende:

Prisene gjelder bruk i Norge, eks. mva. Fri bruk inkluderer ikke SMS og MMS. Tjenesten kan benyttes hos TeliaSonera i Sverige og Finland, og hos 3 i Sverige og Danmark. Flere operatører i utlandet tillater også bruk av UMTS for NetCom kunder. For bruk i utlandet gjelder GPRS priser.

Er bruk hos Telia og 3 inkludert eller ikke?

6208378[/snapback]

Nei, det er vel neppe innbakt i prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...