ken8 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg overførte en mp3 fil fra en kamerat, da den var ferdig overført så trykket jeg på linken i MSN. Da fikk jeg beskjed fra windows at denne filen kunne være farlig og derfor ble blokkert. Jeg leste hvordan man skulle unblocke og der står det at man skal laste ned filen gå i mappa og høyre klikke og gå på unblock. Men når jeg går i mappa mine mottatte filer er mappa helt tom. Har prøvd å gå på "vis skjulte filer" men ingen filer ligger der. Er fila sletta eller ligger den skjult noe sted? Er det mulig å unblocke? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kjør apatch, så får du bort litt andre ulumskheter med Messneger også. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Kan du utdype det litt nærmere? Regner med at apatch er et prog? Du vet ikke om filene blir sletta eller om de kun blir blokka? Skulle gjerne likt å vite om de fremdeles ligger på hardisken og tar plass eller om de er borte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 De er nok slettet dessverre. Om du ikke vil installere tilleggsprogramvare så er nok den eneste måten å få has på bildene er å ikke trykke på linken på msn når de er nedlastet men å finne der msn lagrer filen og åpne dem derifra. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 De er nok slettet dessverre. Om du ikke vil installere tilleggsprogramvare så er nok den eneste måten å få has på bildene er å ikke trykke på linken på msn når de er nedlastet men å finne der msn lagrer filen og åpne dem derifra. 5187518[/snapback] nei nei nei. Bare å kjøre a-patch, så blir denne stygge sperren borte. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Har googlet lenge nå og funnet ut at filene blir slettet (nesten sikker), så da blir de ikke liggende å ta plass Har også funnet ut at så lenge du åpner mappen først, som regle mine mottatte filer, og ikke trykker på mappe linken i msn, så blir ikke filene slettet. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har googlet lenge nå og funnet ut at filene blir slettet (nesten sikker), så da blir de ikke liggende å ta plass Har også funnet ut at så lenge du åpner mappen først, som regle mine mottatte filer, og ikke trykker på mappe linken i msn, så blir ikke filene slettet. Takk for all hjelp! 5187730[/snapback] Jeg har gjort det på den måten lenge, og kan garantere at de blir slettet. Prøvde å søke etter filene og de er og blir borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå