Enurd Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg skulle instalere et spill, men før jeg skal begynne å instalere spillet kommer det opp en feilmelding som sier at jeg må instalere dx9c før jeg kan instalere spillet. Da begynte jeg å lure fordi jeg hadde jo instalert andre spill som bruker dx9c før. Så jeg går inn i en sak som sier hvilke spessifikasjoner man må ha for å instalere spillet og der står det at jeg har dx9c og hvis jeg prøver å instalere dx9c så får jeg melding om at det allerede er instalert, så nå skjønner jeg ingenting, hva skal jeg gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har samme problemmet. Den måten jeg installerte dx9c er at Service Pack 2 gjorde det. Deretter har BF2 packet den sa BF2-installeringen. Kjører norsk Windows XP Pro. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er vel jo bare å kjøre den dx instalasjonen som fulgte med spillet. Skulle instalere selv BF2 og fikk meldingen om dx 9.0c måtte instaleres. Viste at jeg hadde den instalert fra før av men da jeg trykte på cancel knappen så gikk det ikke. Løsningen var å instalere dx9.0c fra BF2 CD`en. Lenke til kommentar
Enurd Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Var det så enkelt, jeg har prøvd å instalere dx9c fra cden, men uten hell. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 har ett lignende problem med Sim's 2 på søskenbarnet's maskin. De har en rimelig oppegående P4 maskin med 1GB minne og et Radeon 9550 kort.. med andre ord bra over minimum, men allikevel får jeg opp at det ikke detekteres et Directx 9.0c kompatibelt skjermkort. Har forsøkt å: patche spillet "purge" skjermdriverene totalt fra systemet (DriverCleaner pro + et par andre ting) og legge inn nyeste catalyst innstallere DirectX 9.0c både fra cd og fra download. Innstalasjonen tar >1sek og gjør ingen enndringer.. Og her på forumet kan man jo ikke søke etter f.eks. "Sim2" eller "Sim 2" siden disse er for korte.. Forslag`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå