finfyr Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei. Sliterganske ofte og mye med linjen fra NGT, i Trondheim. Kjører en "ping www.vg.no -t" command prompt. Der varierer pingen fra 20 og helt opp til ca. 200. Og ikke minst, det er en del Request timed out. Kjører trådløst, men har samme problemet når jeg kobler til en kabel. Finnes det et program som jeg kan kjøre, for å logge ping til f.eks vg.no? Så slipper jeg å ha Command Prompt oppe hele tiden. Er forresten vg.no en solid plass å pinge? takk for svar. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Google: ping software Lenke til kommentar
pine Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 ping vg.no -t > ping.txt Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da må command prompten fortsatt være oppe, og jeg trodde meningen var å unngå det? Lenke til kommentar
pine Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Han må jo ha en eller annen form for vindu oppe uansett så. Pingplotter f.eks er en grei verktøy. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Da må command prompten fortsatt være oppe, og jeg trodde meningen var å unngå det? 5187068[/snapback] Kan jo bare legge den ned på oppgavelinjen EDIT: Husk å stoppe annen trafikk på linjen når dere pingtester... Endret 21. november 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da må command prompten fortsatt være oppe, og jeg trodde meningen var å unngå det? 5187068[/snapback] Kan jo bare legge den ned på oppgavelinjen EDIT: Husk å stoppe annen trafikk på linjen når dere pingtester... 5187581[/snapback] Når trådstarter kan å pinge fra kommandolinjen går jeg ut fra at han også kan å minimere et vindu, slik at det ikke var dette han mente med å unngå å ha prompten oppe. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 ping vg.no -t > ping.txt 5187042[/snapback] Får ikke den kommandoen til å funke uansett så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå