richardchristy Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvis noen kunne guidet meg gjennom installasjonen av drupal på en webhost, så hadde det vært flott, da jeg er strandet etter nedlastningen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har du lest readme-fila (install.htm elns) ? Der står det meste. Men innstallasjonen krever at du vet hvordan du oppretter en database, en bruker som er knyttet til denne, og i tillegg vet litt om webhosten også. Har du opprettet en database? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Har nok ikke det nei, hva bør jeg vite? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har lenge vurdert å lage en drupal installer... Kanskje jeg starter med det snart. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Det er piece of cake hvis du har UI til opplastning av databasen hos hosten din, tok meg 5 minutter. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er piece of cake hvis du har UI til opplastning av databasen hos hosten din, tok meg 5 minutter. 5209586[/snapback] phpMyAdmin er et must! Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Et CMS, meny/blogg/interaktivt php system til nettsider. Eksempel: www.mac1.no Jeg havnet på wordpress igjen, trenger egentlig bare bloggsystem. http://jveisdal.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå