Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-08-30 14:46, enter skrev:

Hvorfor ble ikke tråden Dan Hansen linker rett ovenfor stengt? - Den er jo den reneste oppfordring til skurkestreker!
:evil:

Og bør jeg bli utestengt nå, - med tre smilies?

Det var to spørsmål det, - og jeg lurer ... :wink:

Whiner....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull, QXL Suger synes jeg. De har sikkert store problemer med å finansiere auksjonen sin.

http://www.hotscripts.com/

http://php.resourceindex.com/

På slike sider finner dere bedre auksjons-script en QXL, du må jo selvsagt endre på language-fila, men det måtte jo QXL også.

Gi QXL sparken! vi betaler ikke for tjenester på internett, de får finansiere dette med bannere eller andre saker. Tenk om alle skulle ta bare, 2% og bare 6% og bare litt her og bare litt der.... hvordan skulle det gå?

Internett var laget for å være gratis, sorry at jeg sier det men slik er det dessverre!

Lenke til kommentar

Kan ikke bare like godt alle betaltjenester i hele den kommersialiserte verden bli reklamefinansierte? Produktene vi kjøper er jo uansett overklistra med reklame som vi stort sett ikke trenger.

Hadde vært no' det!

"Ja takk, tar gjerne den bilen der... får vel finne meg i at det står Ferrari på hele den..."

:grin:

edit: skriveflei...

Ellers er jeg like blid! :grin:

[ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-08-31 16:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-30 00:13, venomzorg skrev:

regning fra qxl... kan jeg komme meg unna eller må jeg betale? mere er det ikke og si...

Her kommer nok samme svaret som på spørsmålet om det går an å komme unna lånet fra Lånekassen: Skyt deg...

Lenke til kommentar

ja jeg fikk det og,faen as visste ikke at qxl tar betalt nå!uansett har ikke giddi å betale fordi jeg har ikke solgt gjenstande og betalings fristen var 11 august og fortsatt ikke fått noen purring :grin:

uansett aldri om jeg anonserer på dritt qxl igjen!

90 spenn ville de ha,aldri livet ***** blodsugere.

Lenke til kommentar

Quote:

regning fra qxl... kan jeg komme meg unna eller må jeg betale? mere er det ikke og si...

Han stilte bare et spørsmål. Det hadde vært nok med et enkelt JA/NEi svar. Hva er vitsen med å komme med nedlatene kommentarer og kalle venomzorg for dust??

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-31 17:19, Danny skrev:

ja jeg fikk det og,faen as visste ikke at qxl tar betalt nå!uansett har ikke giddi å betale fordi jeg har ikke solgt gjenstande og betalings fristen var 11 august og fortsatt ikke fått noen purring
:grin:
uansett aldri om jeg anonserer på dritt qxl igjen!

90 spenn ville de ha,aldri livet ***** blodsugere.

Det står KLART og TYDELIG at de tar provisjon når du legger ut en gjenstand for salg, og det er lenge siden de gjorde det. Det kommer faktisk opp ett eget vindu OVER orginalvinduet der du kan beregne provisjonen de vil ta. Har du vært så blind at du ikke har sett den, så er det din feil, ikke QXL's. Så betal du... det kommer nok purring etterhvert. Du har imidlertid god tid til å klage hvis en person ikke kjøper varen han har bydd på, så har du ikke klagd, så må du betale.

Herregud, for en idiot.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-31 17:28, asad skrev:

Quote:

Han stilte bare et spørsmål. Det hadde vært nok med et enkelt JA/NEi svar. Hva er vitsen med å komme med nedlatene kommentarer og kalle venomzorg for dust??

Fordi han har ikke sett en klar og tydelig melding fra QXL at de tar provisjon for salg. Og hvis han benytter en tjeneste som koster penger, kan han ikke etterpå komme og si at han ikke visste det kostet penger. Da er man dust.

Lenke til kommentar
Quote:

D@T@ M@N skrev (2002-08-31 19:16):

89% av de på Hardware er noen ***** sutre unger som bare kjefter!!!

og man må bare betale for seg...doh....

noen sa at det var mange småunger på hardware og at man skulle ha en viss intekt osv,ærlig talt...

dere er noen ¤!"#¤&¤`/^*/%&&¤...

Jaja et veldig seriøst svar, Eg kan ikke si at eg følte meg truffet når du sier "sutre unger som bare kjefter"
Lenke til kommentar

nei nei neI!!! dere misforstår spørsmålet

når jeg hadde de tingene til auksjon visste jeg ikke om at qxl skulle ha provisjon ellerno, så jeg fikk IKKE solgt de og sendte ikke mail om at varen ikke ble solgt.derfor må jeg betale provisjon for ting jeg ikke har solgt, er det riktig?!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-01 13:03, venomzorg skrev:

når jeg hadde de tingene til auksjon visste jeg ikke om at qxl skulle ha provisjon ellerno, så jeg fikk IKKE solgt de og sendte ikke mail om at varen ikke ble solgt.derfor må jeg betale provisjon for ting jeg ikke har solgt, er det riktig?!

Tror du ikke at support på QXL er de som er best skikket til å svare på dette?

Dog er det vel slik at QXL tar provisjon av ting som blir solgt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-01 13:03, venomzorg skrev:

Mulig jeg misforstår deg igjen, men la du noe ut til salg, deretter fikk vite at de skulle ha provisjon og derfor avbrøt salget med budvinner (du må jo ha fått minstebud eller over for at QXL skal ta provisjon)? Uansett så sier QXL klart i fra når du legger noe ut til salg at de tar provisjon (og hvor mye), så da har du ingen rett i å avbryte ett salg og deretter si til QXL at du ikke solgte varen til budvinner fordi de skulle ha provisjon. Da kunne jo alle sagt det. Og i tillegg er det dårlig gjort mot budvinner å trekke ett auksjonsobjekt tilbake etter endt auksjon.

EDIT : Forstår nå at budvinner ikke ville ha varen allikevel. Men du ble allikevel informert om at QXL skulle ta provisjon. Og det står klart i diverse retningslinjer og på medlemssidene at du må sende mail til QXL og klage hvis varen ikke blir solgt selv om du fikk bud. QXL klarer ikke å snuse opp dette selv, så det må du selv ordne opp i. Det synes jeg er ganske selvforklarende. Betal regningen du... det er letteste måte å ordne opp i saken på.

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-09-01 15:50 ]

Lenke til kommentar

nei nei nei...

QXL gjør det veldig klart, hvis budvinner trekker seg eller liknende (av en eller annen grunn så gjennomføres ikke salget) så er ikke auksjonarius skyldig qxl noenting. Det er bare hvis varen blir solgt at qxl vil ha provisjon for å ha formidlet kontakt mellom selger og kjøper. ERGO - har selger ikke fått solgt varen sin så er han ikke skyldig qxl noenting og bør derfor heller IKKE betale regningen han fikk.

Enkelt og greit.. Syns visse personen kan sette seg inn i saker og ting før de snakker hodet av seg om ting de tydeligvis ikke eier formening om..

Han som startet tråden kunne vel ha forklart seg litt bedre til og begynne med, men det får vel gå. Han fikk vel frem poenget sitt etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...