^fmj Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei Skal gå til anskaffelse av et videokamera til maks kr 3000. Har kikket litt rundt og kommet frem til at Canon MV800 vil være et bra valg. Men siden jeg er rimelig grønn på dette området hadde det vært fint å få noen tips. Kom gjerne med forslag om andre kameraer som jeg bør vurdere. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Endte på et PANASONIC NVGS17. Etter at jeg leste at Canon skulle være ganske dårlig inne, dog var det bare 2 personer som mente dette. Så jeg er fortsatt usikker på valget mitt, men det er på vei i posten. Hvis det er noen som lurer på hvordan dette kameraet er i bruk, kan jeg godt lage en liten "test" når jeg får det. Lenke til kommentar
Jensgrim Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja du må lage en test det vill være nyttig Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Skal se hva jeg får til, blir ikke noe store greier. Er rimelig fersk med videokamera, som det sikkert fremgår av posten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå