Rule Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har en Pentium 4 2,4ghz med et par år gammelt Asus p4b533 hovedkort. Har tidligere brukt 350w strømforsyning fra Fortron/source, og dette har funka bra. Eneste jeg merket var at når jeg brukte speedfan programmet for å sjekke temperaturer og strøm så låg alltid +12v på 11,37. Men nå har jeg satt i en ny Fortron/source 400w psu, men merkelig nok så ligger +12v på nøyaktig det samme. Lurer på om det kanskje er noe med hovedkortet eller cpu som gjør at det ikke blir mer strøm uansett ? Noen som vet noe om dette kanskje ? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 ta og mål spenningen med ett multimeter du, de målerene på HK er ikke alltid til å stole på Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 ta og mål spenningen med ett multimeter du, de målerene på HK er ikke alltid til å stole på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå