Niskivara Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg synes VE3D,com sin oppsummering av dagens reviews sier det bra nok: Frustrating level design? Check. Poor enemy AI? Roger that. Spotty graphics? Present. Lackluster story? Affirmative. Unlikable characters? Raises hand. Bad save game system? Here. Shall we give it a 9/10? Sweeeeeeet. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg synes VE3D,com sin oppsummering av dagens reviews sier det bra nok: Frustrating level design? Check. Poor enemy AI? Roger that. Spotty graphics? Present. Lackluster story? Affirmative. Unlikable characters? Raises hand. Bad save game system? Here. Shall we give it a 9/10? Sweeeeeeet. 5199803[/snapback] Stakkar Voodoo Extreme (IGN side, gamespots erkefiende) Prøver å disse nettets beste spillanmelder og greier det bare ikke Nei Niski, hold deg ute av slike tråder som handler om et system du har utstrålt et så klart hat for. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Syns PDZ alltid har sett jalla ut. Et av spillene jeg aldri skal ha meg. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Stakkar Voodoo Extreme (IGN side, gamespots erkefiende) Prøver å disse nettets beste spillanmelder og greier det bare ikke Nei Niski, hold deg ute av slike tråder som handler om et system du har utstrålt et så klart hat for. 5201931[/snapback] Ja, jeg hater Xbox360. Det er derfor jeg har tenkt å kjøpe en...... Jeg kjøper alltid ting jeg hater.... litt masokistisk på den måten..... Og Gamespot er ikke noe godt review sted. Litt hardere enn IGN til tider, men like betalt og korrupt som alle de andre sidene. Gjør hva som helst for å få "exclusive" snik-titter på kommende spill, inklusiv å oppjustere reviewen til nåværende spill. Jeg venter på Egde reviewen jeg. Eneste bladet som man kan stole på, og være uenig med. VE3D er relativt pålitelige også. Er ikke enig med smaken deres, men de er iallefall ikke kjøpt og betalt sånn som eieren deres, IGN. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Stakkar Voodoo Extreme (IGN side, gamespots erkefiende) Prøver å disse nettets beste spillanmelder og greier det bare ikke Nei Niski, hold deg ute av slike tråder som handler om et system du har utstrålt et så klart hat for. 5201931[/snapback] Og Gamespot er ikke noe godt review sted. Litt hardere enn IGN til tider, men like betalt og korrupt som alle de andre sidene. Gjør hva som helst for å få "exclusive" snik-titter på kommende spill, inklusiv å oppjustere reviewen til nåværende spill. Pass deg Niski, verden er korrupt. Vi må betale for det meste vi trenger for å leve. Dr.Peedee Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Stakkar Voodoo Extreme (IGN side, gamespots erkefiende) Prøver å disse nettets beste spillanmelder og greier det bare ikke Nei Niski, hold deg ute av slike tråder som handler om et system du har utstrålt et så klart hat for. 5201931[/snapback] Ja, jeg hater Xbox360. Det er derfor jeg har tenkt å kjøpe en...... Jeg kjøper alltid ting jeg hater.... litt masokistisk på den måten..... Og Gamespot er ikke noe godt review sted. Litt hardere enn IGN til tider, men like betalt og korrupt som alle de andre sidene. Gjør hva som helst for å få "exclusive" snik-titter på kommende spill, inklusiv å oppjustere reviewen til nåværende spill. Jeg venter på Egde reviewen jeg. Eneste bladet som man kan stole på, og være uenig med. VE3D er relativt pålitelige også. Er ikke enig med smaken deres, men de er iallefall ikke kjøpt og betalt sånn som eieren deres, IGN. 5202796[/snapback] Hehehe Du er sannelig en morsom skrue du. Edge meg en viss plass. Greg Kasavin hos Gamespot er mest sannsynlig den beste spillanmelderen som er og noensinne har vert. Du har alltid noen sprø forestillinger. Gamespot er kjent over hele nettet for å være den mest respekterte av alle spillsidene. De er kanskje smiskete i sine first impressions og hands-on... Hvem er ikke? Det er der de lager hypen vettu, men hva har de artikkelene og si når det er en helt annen gjeng som til slutt skal anmelde disse spillene, og heldigvis for gamespot har de kapret Mr. Kasavin. Han er helt overlegen flink i det han gjør, de andre er kanskje gode, men ikke så gode. Edge er rett og slett patetisk i forhold. Så da er vi uenige...what else is new. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Greg Kasavin kan være så god som han vil. Forandrer ikke det faktum at han, og de andre i Gamespot, har gitt bedre kritikker enn spill fortjener utelukkende for å få godt forhold til utgiverne. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Greg Kasavin kan være så god som han vil. Forandrer ikke det faktum at han, og de andre i Gamespot, har gitt bedre kritikker enn spill fortjener utelukkende for å få godt forhold til utgiverne. 5203747[/snapback] Kan du bevise dette? Jeg sier ikke at du kanskje ikke har rett, for det kan det godt hende at du har. Men jeg blir lei av sånne konspirasjonspåstander/korrupsjonspåstander som til stadig dukker opp - og da mener jeg ikke nødvendigvis bare fra deg, Niskivara. Hvis du kan backe opp påstanden med pålitelig info, så er det greit. Hvis ikke så er det bare synsing fra din side - og det er greit det også. Bare ikke skriv at det er faktum disse tingene. Men, det skal bli spennende å høre hvor du har det fra. Personlig liker jeg reviews fra Gamespot godt da de ofte treffer omtrent på det jeg mener om spillene også. Ikke alltid, men ofte. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Greg Kasavin kan være så god som han vil. Forandrer ikke det faktum at han, og de andre i Gamespot, har gitt bedre kritikker enn spill fortjener utelukkende for å få godt forhold til utgiverne. 5203747[/snapback] Kan du bevise dette? Jeg sier ikke at du kanskje ikke har rett, for det kan det godt hende at du har. Men jeg blir lei av sånne konspirasjonspåstander/korrupsjonspåstander som til stadig dukker opp - og da mener jeg ikke nødvendigvis bare fra deg, Niskivara. Hvis du kan backe opp påstanden med pålitelig info, så er det greit. Hvis ikke så er det bare synsing fra din side - og det er greit det også. Bare ikke skriv at det er faktum disse tingene. Men, det skal bli spennende å høre hvor du har det fra. Personlig liker jeg reviews fra Gamespot godt da de ofte treffer omtrent på det jeg mener om spillene også. Ikke alltid, men ofte. Dr.Peedee 5203853[/snapback] Jeg kan ikke gi noen klare eksempler, siden jeg ikke leser Gamespot så ofte. Men jeg har lagt merke til at det er en klar forbindelse mellom hvilke spill/utgivere som gir "ekslusiv" og hvilke spill som får bedre karakterer enn de fortjener. Før jeg visste om dette problemet, leste jeg mer IGN enn Gamespot, og jeg kan gjerne gi noen klare eksempler på hvordan de har blåst opp karakterer på grunn av "gode" forhold til utgiver/ utvikler. Og så har man jo problemet med at spillannmeldere VELDIG ofte bare later som de har spillt ferdig spill, og skriver reviews etter få timer med spilling. EDGE har noen gode artikkeler om begge disse tingene, med noen ganske sjokkerende utsagn fra både navngitte og anonyme spillanmeldere både i blad og på nett. Kan se om jeg finner ut hvilke nummer de er i hvis noen er interressert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Synes det her hørtes litt tullete ut altså. IGN og Gamespot er di mest kjente sidene og muligens di mest seriøse. Om tusenvis eller muligens milioner av brukere synes at det var noe muffens på gang så hadde det nok vært reaksoner. Jeg har spilt mange mange spill og dem jeg har spilt og annmeldelsene fra Gamespot stemmer somregel meget bra. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg kan ikke gi noen klare eksempler, siden jeg ikke leser Gamespot så ofte. Men jeg har lagt merke til at det er en klar forbindelse mellom hvilke spill/utgivere som gir "ekslusiv" og hvilke spill som får bedre karakterer enn de fortjener. At du synes disse spillene får bedre karakterer enn de fortjener beviser ikke at de er korrupte. Din uenighet i karakteren beviser ingenting. Før jeg visste om dette problemet, leste jeg mer IGN enn Gamespot, og jeg kan gjerne gi noen klare eksempler på hvordan de har blåst opp karakterer på grunn av "gode" forhold til utgiver/ utvikler. Her blir vel igjen at du synes at spillet ikke var så bra som anmelderen synes. Og så har man jo problemet med at spillannmeldere VELDIG ofte bare later som de har spillt ferdig spill, og skriver reviews etter få timer med spilling. EDGE har noen gode artikkeler om begge disse tingene, med noen ganske sjokkerende utsagn fra både navngitte og anonyme spillanmeldere både i blad og på nett. Kan se om jeg finner ut hvilke nummer de er i hvis noen er interressert. Det siste er vel det mest interessante - men mest de da fra navngitt anmeldere. Dr.Peedee Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Og så har man jo problemet med at spillannmeldere VELDIG ofte bare later som de har spillt ferdig spill, og skriver reviews etter få timer med spilling. EDGE har noen gode artikkeler om begge disse tingene, med noen ganske sjokkerende utsagn fra både navngitte og anonyme spillanmeldere både i blad og på nett. Kan se om jeg finner ut hvilke nummer de er i hvis noen er interressert. Selvsagt har EDGE lyst å lage et dårlig rykte for sine konkurrenter. For jo Gamespot er større enn EDGE. At de skriver artikler hvor navngitte og anonyme anmeldere sier at Gamespot gir bedre karakterer til enkelte utviklere, virker rett og slett bare lite voksent spør du meg. De kunne heller prøvd å satt seg like bra inn i spillene og skrevet like gode anmeldelser som gamespot istedenfor å slenge med leppa om de i artikler. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 jeg bruker gamespot for å sjekke ut nyheter og inntrykk. husk at anmeldelsene aldri er 100% riktige, de er bare retningsangivende. det er jo du som skal spille. men tror gamespot treffer meg bra i hvertfall, etter å ha lest de lenge og spilt mange spill de har anmeldt. det beste hadde vært hvis en og samme kar hadde anmeldt spill. på gamespot er det to forskjellige anmeldere på cod2 og pdz. jeg er litt i tvil på hvilke av de to jeg skal velge.tror det blir pdz. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Jeg kan ikke gi noen klare eksempler, siden jeg ikke leser Gamespot så ofte. Men jeg har lagt merke til at det er en klar forbindelse mellom hvilke spill/utgivere som gir "ekslusiv" og hvilke spill som får bedre karakterer enn de fortjener. At du synes disse spillene får bedre karakterer enn de fortjener beviser ikke at de er korrupte. Din uenighet i karakteren beviser ingenting. Før jeg visste om dette problemet, leste jeg mer IGN enn Gamespot, og jeg kan gjerne gi noen klare eksempler på hvordan de har blåst opp karakterer på grunn av "gode" forhold til utgiver/ utvikler. Her blir vel igjen at du synes at spillet ikke var så bra som anmelderen synes. 5204164[/snapback] Nei, det er ikke poenget. Når IGN sier at Eternal Darkness må være over 50 timer langt ved første gjennomspilling, og at magisystemet tillater å eksperimentere med egne formler, så er det ikke uenighet, da er det direkte faktiske feil. Og når man ser at ED fikk langt høyere score på IGN enn de fleste andre steder, og at IGN fikk langt flere ekslusive artikkeler fra Silicon Knights enn andre steder, da er det ikke vanskelig å trekke konklusjonen at det er noe muffins i mosen. Det er flere faktiske feil i den reviewen også, samt overglattinger av problemer. Og les meg ikke feil, jeg digger ED, men det er liten tvil om at IGN kjøpte seg inn hos Silicon Knights med den anmeldelsen. Så kan man ta et spill som IGN aldri hadde noen ekslusive sniktitter på: PN03. I anmeldelsen nevner de ikke de sinnsykt imponerende boss-fightene med et eneste ord, og de klager på at det ikke finnes noen måte å snu seg fort på. Spillet tar rundt 2-4 timer å spille gjennom første gang, og snu funksjonen er en egen knapp som står både i manualen, tutorialet, og i optionsmenyen. Med dette kan man da anta at IGN har spillt spillet i under to timer, uten tutorial eller å lese manualen. Herlig. Finnes lignende eksempler for Gamespot, men da må du spørre noen som har fulgt med på dem. Endret 25. november 2005 av Niskivara Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Og så har man jo problemet med at spillannmeldere VELDIG ofte bare later som de har spillt ferdig spill, og skriver reviews etter få timer med spilling. EDGE har noen gode artikkeler om begge disse tingene, med noen ganske sjokkerende utsagn fra både navngitte og anonyme spillanmeldere både i blad og på nett. Kan se om jeg finner ut hvilke nummer de er i hvis noen er interressert. Selvsagt har EDGE lyst å lage et dårlig rykte for sine konkurrenter. For jo Gamespot er større enn EDGE. At de skriver artikler hvor navngitte og anonyme anmeldere sier at Gamespot gir bedre karakterer til enkelte utviklere, virker rett og slett bare lite voksent spør du meg. De kunne heller prøvd å satt seg like bra inn i spillene og skrevet like gode anmeldelser som gamespot istedenfor å slenge med leppa om de i artikler. 5204411[/snapback] EDGE og Gamespot er ikke konkurrenter. EDGE er et magasin, som blant annet er det mest leste blant utviklere verden over, og respektert for sin integritet. Gamespot er en spillside som sikter seg inn på et helt annet publikum. Din konklusjon viser bare at du ikke vet noe særlig om dette. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Finnes lignende eksempler for Gamespot, men da må du spørre noen som har fulgt med på dem. 5205976[/snapback] Og det forteller bare at du ikke vet hva du snakker om Slutt å gå så offtopic i hver tråd du kommer inn i forresten. Du kan ikke fordra at et spill får bra karakter og kjører tråden offtopic med blad vs spillside diskusjon. Det er ikke første gang du kjører så langt fra sitt første innlegg som det går an. Syns egentlig det begynner å ligne på trolling. Endret 25. november 2005 av Crockett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Og da kan ALLE som vil diskutere seriøsiteten til ulike sider/magasiner og hvilke som er best vennligst lage sin egen tråd. Her snakker vi om perfect dark Zero - om noen vil snakke om noe annet i denne tråden så vær så god, men da kan man regne med slettet innlegg og advarsel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Eg er sikker på at eg postet link til IT-avisens test før i dag? TEST! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Har ikke prøvd det PDZ ennå, men ut i fra alle de feilene som alle anmeldelsene påpeker, synes jeg ikke det virker som det jeg vil definere som et 9 av 10 spill. Tror det kommer til å komme en del dårligere anmeldelser når mindre nettsteder som ikke er avhengig av å være på utgiveres gode side får spillt det. Off-topic fjernet - du får EN sjanse til ~Mod Endret 25. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 så strenge alle ble da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå