Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Perfect Dark Zero

LarZen

Anbefalte innlegg

Spillet har ikke fått en review enda av di store spill sidene. Men etter hva jeg har skjønt så kommer det iløpet av kvelden/natta eller utpå dagen imorra.

Jeg har drivi å lest litt på diverse forum ang folk som har maskinen og spillet. Og di fleste er enige at dette er ikke så bra som dem skulle ønske. Grafikken er vist veldig bra men resten holder ikke helt mål vistnok.

Og om dere lurer på hvordan kan vi vite at dem har maskinen og spillet? Jo på Xbox forumet så ser du hva brukerne har spilt osv. Er flere som faktisk har maskinen og spill nå....heldige folk.

Vel etter som det kommer noen skikkelige reviews så kan vi jo ta det her slik. Jeg håper spillet blir bra....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigeste reviewet blir helt klart Gamespot sitt.

Det vil bli gjort av Greg Kasavin, utifra førsteinntrykkene hans så vil jeg bare tippe at spillet vil bli rundt en 8'er, 8.0-8.3. I verste fall en høy 7'er.

Jeg hadde i utgangspunktet ikke hatt så høye forventninger til PDZ. Men jeg testet en tidlig demo, og jeg syns gameplayet var strålende artig, selv om det jo da så ikke så bra ut pga AA og det som hører til i tidlige builds. Grafisk har det fått seg en skikkelig overhaling, nå før release, og jeg tror spillet kan ha gøye momenter.

Om spillet nå skulle få en 7'er av Gamespot, så er det jo fremdeles et bra spill, men det appelerer kanskje ikke til så fult så mange. Det er det som de pleier å si når de gir et spill en 7'er "this is not a fantastic game that will blow you away, but it is still very enjoyable" og ting i den duren. Jeg kommer sikkert til å kjøpe meg PDZ, for det virker som mitt type fps-spill, jeg liker det litt retro. Kall meg syk men jeg elsket Timesplitters, og det har egentlig litt av det samme gameplayet føler jeg.

Lenke til kommentar

http://www.talkxbox.com/review745.html

Perfect Dark Zero is the game to get for the Xbox 360. From the fantastic gameplay to the gorgeous graphics to the incredible amount of replay value, every gamer should experience this game. It features every multiplayer option you could want, and the feature list reads like a multiplayer gamer’s wet dream. There are a few small issues- some levels aren’t that great, for example- but, in the end, they don’t really detract from the game as a whole. When you have a title of this size, everything can’t be top-notch. However, the replay value can be, and is. You will be playing this game for years and years to come; if you are getting one title for your Xbox 360, make it Perfect Dark Zero.

Lenke til kommentar

9.7 fikk den på talkxbox.com. Men det er det eneste 360-spillet de har testet.

Edit: Kom til å tenke på en ting: Hvordan kan de vite at PDZ "IS the game to get" om de bare har testet det spillet? Virket ikke som en så seriøs side.

Endret av kvork
Lenke til kommentar

Hadde håpet at PDZ kunne ta over tronen til Halo 2, om å være et FPS-konkurranse spill til konsoll. Men da jeg prøvde det, ble jeg meget skuffet, grunnet at spillet ikke egnes til multiplayer. Det er mer et campaign spill. Bra blir det sikkert, men synes det var litt skuffende at multiplayerdelen ikke ble som jeg hadde håpet.

Lenke til kommentar

Ser nå at den fikk 9.0 på Gamespot noe som er veldig bra. På samme sted har COD2 fått noe lavere. Siden jeg kun har råd til at av disse to, er jeg veldig i tvil hva jeg skal velge. Likte Halo og Halo2 veldig godt. Aldri spilt noe særlig www2 fps. Jeg får vel nesten prøve meg litt i demokiosker før jeg kjøper..PGR3 skal jeg ha uansett. :dribble:

Lenke til kommentar

Yez, etter å ha lest hele review + sett på reviewvideoen på gamespot er saken klar: Det blir pdz og ikke cod2 som fps i første omgang! spillet ser jo helt rått ut! regner med at det også kommer til å vare lenge pga multiplayer delen. siden jeg likte halo så godt tror jeg dette er midt i blinken! :love:

Lenke til kommentar

Dere kunne jo bare ha lastet ned de 200mb HD-TV gameplay videoene. :p

Så de og synes spillet så helt groteskt artig ut. Co-op, multiplayer, Perfect Dark, Headshot, tøffe våpen, aldri hakkete - alt er jo gjort riktig. :D

Eneste jeg synes ser litt rart ut er at de har tatt den skinntrenden til nye høyder. Alt skinner og glitrer, mur, betong, tre, asfalt. Ser ut som det er lipgloss på alt sammen. :p

-TwiiK

Lenke til kommentar

Ah. Jeg har aldri testet PD til N64, og selv om det klarer å skaffe seg 9(!) hos Gamespot, klarer jeg fortsatt ikke å se hva som er så utrolig bra med spillet. Det minner meg om Timesplitters med noe mer futuristisk dill-dall, halvgod grafikk og elendige cutscenes. Tar jeg feil? Er dette noe som virkelig er verdt å plukke opp sammen med PGR3, som en halv-fan av FPS til xbox1? :)

Lenke til kommentar
Kan tro jeg glisa når jeg så at PDZ fikk 9.0 hos Gamespot. Så høy score hadde jeg faktisk ikke forventa selv. Men det var skikkelig digg, in your face til alle som trodde det skulle floppe :D

5191245[/snapback]

men hva med hoppe?

5192518[/snapback]

Nei f'n...Nå når du sier det så tror jeg at jeg driter i alt gamespot har å si om spillet, kan man ikke hoppe så MÅ jo spillet være ubrukelig ...du er et geni. Takk for dine råd.

Eller eventuelt stikk hvis det er et spill du ikke bryr deg om.

Lenke til kommentar

Men eg lurer fortsatt på korfor Joanna er blitt amerikansk all of a sudden :hrm:

EDIT: Såg nettop et ganske langt in-game klipp fra gametrailers :hmm: Altså, ut ifra det eg ser så virker ikkje spillet, tja veit ikkje heil åssen eg skal sette fingen på det :!: Syns fiendene virker sløve og animasjonene virker dårlig, spesielt dødsanimasjonene. Men for pokker, er jo bare en video.

Trur uansett ikkje det slår PD på N64 i feeling og slikt :w00t: Sikkert ett bra spill uansett!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...