ostmo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Tok noen motefotos for en venninne som jobber i Heartbreak. Klærne og noen av smykkene på de første har hun designet og laget selv. http://ostmo.com/oyvind/photography/models/?article_ID=354 Jeg er hobbyfotograf og heeelt fersk når det gjelder modell-foto så er klar for litt tilbakemelding på hva som funker og ikke funker her. Setter inn under her... Endret 21. november 2005 av ostmo Lenke til kommentar
I16 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 De er alle flotte bilder. Likte best bilde nr.1 og 6. Dessverre kutter du av hodet/håret hennes på flere av bildene, noe som etter litt studering ble litt irriterende. Men som sagt, kjempebra bilder! Lenke til kommentar
ostmo Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 De er alle flotte bilder. Likte best bilde nr.1 og 6. Dessverre kutter du av hodet/håret hennes på flere av bildene, noe som etter litt studering ble litt irriterende. Men som sagt, kjempebra bilder! 5188113[/snapback] Tar kritikken Kan skjønne at det blir irriterende i lengden hehe... Årsaken til at jeg har valgt å gjøre utsnittene sånn er for å gjøre litt flateinndeling av bakgrunnen ved å la modellen skjære formatet. Synes det fungerer bra ved fashionfoto for å få fokusen på modellen/klærne og splitte store, dominerende flater. Men det er meg...takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Syns det var fine bilder Brukte du lys på settet? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Flott dame, og vennine du har der. Uansett, om det er klærne som skal selges, bør de vel komme bedre fram? Smykkene vises veldig dårlig. Og klærne blir veldig lite synlige på bildene. Vis og gjerne flere bilder av den dama. For lite slikt her på akam.no. Lenke til kommentar
ostmo Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Syns det var fine bilder Brukte du lys på settet? 5188301[/snapback] Hei du. Utstyret brukt her er et nikon d70 digitalt speilrefleks med en sb800 blitz på stativ med kabel til kamera. Bildene innendørs er i en belyst gang der veggene bak også er halvgjennomsiktige med lysrør bak. Blitzkablen dro og veltet blitzen ned i steiner og vann når vi skøyt ved elva! Knuste diffusern...250 spenn for en ny...plastlokk jo! herre gud.. hehe Lenke til kommentar
ostmo Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Flott dame, og vennine du har der. Uansett, om det er klærne som skal selges, bør de vel komme bedre fram? Smykkene vises veldig dårlig. Og klærne blir veldig lite synlige på bildene. Vis og gjerne flere bilder av den dama. For lite slikt her på akam.no. 5188347[/snapback] Godt poeng. Men hovedmålet med disse bildene, borsett fra at jeg selv trenger noen fete til portfolioen min , var å få noen freshe bilder til heartbreak models som hun jobber for. Hun går mest visninger så har ikke plenty med gode bilder til "boka" og nettsiden. Skal følge opp med flere siden jeg. Ellers ligger den mer på http://www.ostmo.com/oyvind/photography/ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Synes du hadde mange gode bilder på siden. Siden var også proft laget syns jeg. Det de tre øverste utendørsbildene mangler er hårlys (lyskaster som sender lys bakfra). Hårlyset kan hjelpe med å få personen mer utskilt fra forgrunnen (om det er sånn jeg skal formulere meg). Noen med motargumenter? Lenke til kommentar
ostmo Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Synes du hadde mange gode bilder på siden. Siden var også proft laget syns jeg. Det de tre øverste utendørsbildene mangler er hårlys (lyskaster som sender lys bakfra). Hårlyset kan hjelpe med å få personen mer utskilt fra forgrunnen (om det er sånn jeg skal formulere meg). Noen med motargumenter? 5197874[/snapback] Takk takk! Er webløsninger som er hovedbedriften her gjennom Webindustri. Nettsiden er basert på et egetprodusert webpubliserings verktøy (easyWP - easyWebPublishing). Og ja, skulle veldig gjerne hatt en lyskilde ekstra for å kompansere fra baksiden....men er som overskriften røper bare en rookie fotograf foreløpig og har ikke tatt meg råd til skikkelig lamper eller flere blitzer...men det kommer Takk for feedback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå