Wyldelife Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg har kjøpt spillet, King Kong Limited Editon(mest pågrunn av tin coveret ) Men fikk en error i instalasjoenen, så jeg trykte på Ignore(Knappen du ser på bildet). Så, når jeg skal starte spillet, så kommer det en svar skjerm og noen vinduer, og spillet starter ikke(Som på bildet du ser) I instalasjonen, jeg valgte Ignore Etter instalasjonen, spillet vil ikke starte, pga. feilen. [/img] Kan noen hjelpe meg? Endret 22. november 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hm, kjipt. Lenge leve pc! Har du Deamontools installert? Isåfall få det vekk og se om det hjelper. Virus scannere kan i noen spill kødde til installasjonen. Slå den av mens du prøver å installere. Om ikke noe går...sjekk spillet's forum. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Burde jeg reinstalere?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ja det er nok best Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Håper at flere kan komme med tips, har re-instalert nå. Prøver nå, men håper at mange kan hjelpe meg, var virkelig spent på og prøve dette spillet EDIT*Gikk ikke, kom med følere tips Endret 21. november 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 virker som om pcen\spillet tror du har en pirat kopi eller evnt ødlagt data på cden. Gjør cden ren og prøv igjen. Har du Daemon - alchohol - nero eller noen andre image drivere på slå dem av og prøv ijgen The most common times you will see the cyclic redundancy check error message is when trying to read data from a damaged CD or DVD. Just before it appears, your CD/DVD drive will probably grind and whirl away - your PC may also become a little slugglish. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) hvis det ikke funker da, klag og få et nytt spill. forresten, noen som har sjekket ut http://www.direct2drive.com/321/product/Bu...ion%5D-Download dette? Endret 21. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Okay, jeg har spillt litt i spillet, men lyden er helt føkka opp. Vet noen hvordan jeg kan fikse dette, kan godt leve på norsk tekst da, men bedre og ha lyden der også hjelp? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Første du må sjekke da er jo nye lydrivere, om du ikke opplever noe galt med andre spill o.l gå inn på det offisieller forumet å se om det er noe om det der, om det ikke er det lag en ny post og spørr - gjør det samme på forumet til lydkort produsenten Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) King Kong Download Minimum System Requirements Supported OS: Windows® XP (only) Processor: Pentium® IV 3.0 GHz or AMD 3000+ or better RAM: 2 GB Video Card: 3D 256 MB, supporting Pixel shader 3.0 and Vertex shader 3.0 Sound Card: DirectX® 9.0C compatible, EAX 3.0 DirectX Version: DirectX 9.0C Hard Drive Space: 5.4 GB Kan dette stemme, er jo helt syke systemkrav til å være minimum? EDIT: slik jeg forstår det må man ha et litt vel kraftig skjermkort for å kjøre spillet kanskje det er det som er problemet for deg Fanta Boy Endret 22. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Til alle som ikke vet, er det vel Starforce på dette spillet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 King Kong Download Minimum System Requirements Supported OS: Windows® XP (only) Processor: Pentium® IV 3.0 GHz or AMD 3000+ or better RAM: 2 GB Video Card: 3D 256 MB, supporting Pixel shader 3.0 and Vertex shader 3.0 Sound Card: DirectX® 9.0C compatible, EAX 3.0 DirectX Version: DirectX 9.0C Hard Drive Space: 5.4 GB Kan dette stemme, er jo helt syke systemkrav til å være minimum? EDIT: slik jeg forstår det må man ha et litt vel kraftig skjermkort for å kjøre spillet kanskje det er det som er problemet for deg Fanta Boy 5190048[/snapback] Feil, det du viser der er system kravene for og kjøpe det på HØYESTE! Minimum er Ram:256, 3D KORT:64 MB Harddrive: 1,5 GB Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Feil, det du viser der er system kravene for og kjøpe det på HØYESTE! Minimum er Ram:256, 3D KORT:64 MBHarddrive: 1,5 GB 5190511[/snapback] Satser på det, du har jo spillet selv. Ble nemlig skremt da det stod minumu, men har du fikset problemet ditt med lyden? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Alt det her hadde du slippet om du hadde spilt det på en konsoll. Helst en Xbox360 hvor da grafikken hadde vært like bra om ikke bedre en pc versjonen. Men det hjelper selvf ikke med problemet du har nå...bare følte for å si det. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Kan noen sjekke om de finner Lyd drivere til denne Lydgreia: SoundMAX Digital Audio Har prøvd i google, men forstår ikke en dritt Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Re-instalerte spillet, og nå gikk det fett! Takk til larZen som følgte opp på saken og ga meg det rette tipset! Takk til alle andre også, husk og vær like hjelpsome når andre kommer og spør om hjelp. Er veldig frustrerende og få følelsen av at du har kasta bort penger også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå