Geir M Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) En venn av meg, som av naturlige grunner ikke kunne poste dette selv, har nettopp kjøpt ny data. Først fikk han bilde opp på skjermen, men etter å ha endret boot disc rekkefølgen slik at cd er førstevalget, så får han ikke opp noe bilde. Han har Asus hovedkort (vet ikke hvilket) og Nvidea 7800 gt skjermkort. Noen som har peiling på hva som kan være galt. Har allerede prøvd å resette bios. Endret 21. november 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det vil være til stor hjelp om du kan finne ut hvilken komponenter han har. Hvilken strømforsyning bruker han? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Thermaltake strømforsyning, han visste ikke hvilken, men at det var 480 watt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Han har fått bilde nå, jeg vet ikke hvordan han klarte det. Men samme det. Det har oppstått et nytt problem. Han har installert xp og alt det der. Men hver gang han restarter maskinen, så må han resette bios, ved å ta ut batteriet og sette det inn igjen. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Han har som nevnt i annen tråd, 24 pins hovedkort, men 20 pins strømforsyning? Kan dette være det som fører til feilen? Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 på min 20 pins strømforsyning har jeg en sånn liten ekstra 4 pin man kan sette på, du har sjekka at han ikke har det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 på min 20 pins strømforsyning har jeg en sånn liten ekstra 4 pin man kan sette på, du har sjekka at han ikke har det? 5187588[/snapback] Hei! Det er ikke meningen at 4-pins-kontakten skal settes sammen med den med 20pins! 4pin skal brukes i tillegg. Jeg har hørt om andre som har fått problemer ved å sette den sammen med 20pins. Kjøp heller en overgang til 24pin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå