Balboa Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har i dag en pc med følgene komponenter, men kunne tenke meg noe nytt. Abit Max 3 hoved kort Pentium 4.3,20 GhHz (Prescott 478) 1024 MB Ram Nvida DeForce FX 5900 Skjermkort 256 Ram Får jeg noe bedre enn dette for 5000/7000.- , Noen forslag? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du har vel forsåvidt en ok PC?, har du HDD, kabinett og PSU fra før? for 7000,- får du jo en del da.... Ett nytt skjermkort hadde vel kanskje gjort susen? men kanskje like greit å skifte til PCI-E i stedet for å kjøpe nytt agp skjermkort åså skifte til PCI-E ved en senere anledning og måtte bytte ut enda ett skjermkort da? Hva bruker du dataen til da? Mvh kandalf Lenke til kommentar
Balboa Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Du har vel forsåvidt en ok PC?, har du HDD, kabinett og PSU fra før? for 7000,- får du jo en del da.... Ett nytt skjermkort hadde vel kanskje gjort susen? men kanskje like greit å skifte til PCI-E i stedet for å kjøpe nytt agp skjermkort åså skifte til PCI-E ved en senere anledning og måtte bytte ut enda ett skjermkort da? Hva bruker du dataen til da? Mvh kandalf 5186563[/snapback] Har Hdd,kabinett psu fra før men kunne tenke meg å oppgradere litt. Tenkte å oppgradere til Pci skjermkort. Bruker pc'n til spill og nettsurfing Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 PCI skjermkort? du tenker muligens på PCI-E (Ekspress) men da må du skifte sokkel som og innebærer skifting av skjermkort HK og CPU.... Mvh kandalf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå