Poldi Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hallo der ute !!!! Har ett lite problem som eg lurte på om noen kan hjelpe meg med...... Nå eg åpner mappen " My Documents " vises alle Word Dokument med navnet + .doc. Går det ann å få Windows til å ikke vise .doc , bare fil navnet ?? Bruker Win 98SE Engelsk Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 I mappen trykk på <tools> der etter <Folder options> og under arkfanen wiev kryss av hide extensins for known file types [ Denne Melding var redigert av: DjSlayer på 2002-08-29 23:33 ] Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 23:30, DjSlayer skrev:I mappen trykk på <tools> der etter <Folder options> og under arkfanen wiev kryss av hide extensins for known file types<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DjSlayer på 2002-08-29 23:33 ]</font> TAKK !!!!! Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 det er jo are fint å vite det??? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 "det er jo are fint å vite det???" tror du trenger litt søvn jeg kamerat... jeg forstod i allefall _ikke_ hva du mente.. Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg tror nok han mente at det er da bare bra å kunne se fil-extentions. Noe av det aller første jeg gjør etter en installasjon av windows, er å slå på at de (og skjulte filer) skal vises. At skjulte filer default ikke vises, kan jeg til en viss grad skjønne, men ikke hvorfor extentions default er slått av. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Enig med Akelbee. Default innstilling her er for "bestemor som ikke kan noe om data". Når man har begynnt å skjønne litt mer om data enn bare å kunne spille spill og surfe på Web, så skjønner man også at det er en bra ting å kunne se file extensions. (Edit: skriveleif) [ Denne Melding var redigert av: hårek på 2002-08-30 13:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå