Cloud Strife Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil til jul og er litt usikker på hvilken. Det står mellom Sony Ericsson Z520i og en Samsung-telefon. Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Ja, men ikke så viktig -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -JAVA: Ja. -Email klient: Ja, men ikke noe viktig Form: -Klapp -Vekt: Spiller ingen rolle -Antenne: Spiller ingen rolle -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Sony Ericsson eller Samsung -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Infrarød port: Ja, men ikke så viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Minimum 10 MB -Minnekort?: Ja, men ikke så viktig -MP3: Ja -Radio: Ja, men ikke så viktig -UMTS: Nei -Triband: Ja, men ikke så viktig -Wlan: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ikke så veldig viktig Jeg skal bruke mobilen til SMS, ringing, ta bilder og sende dem via MMS og surfe litt på WAP. Endret 21. november 2005 av Cloud Strife Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Der er SE Z520 et genialt bra kjøp. 1899-. på elkjøp.no. Lykke til Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det heter kamskjelltelefon (i ett ord). Det er fy å bruke orddeling for å omgå tre-ords-regelen. Når det gjelder spørsmålet, så hadde jeg gått for SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå