Haze2003 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 "De leverer ut routere som ikke mann kan sperre porter eller ha firewall i.. helt åpne routere.. Så hvis du får virus så får du en advarsel fra bluecom.. får du flere advarsler så får du "bot" på 500kr hvis du ikke fjærner viruset" Hørte jeg fra en på jobben idag... kan dette stemme da?!? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 "De leverer ut routere som ikke mann kan sperre porter eller ha firewall i.. helt åpne routere.. Så hvis du får virus så får du en advarsel fra bluecom.. får du flere advarsler så får du "bot" på 500kr hvis du ikke fjærner viruset" Hørte jeg fra en på jobben idag... kan dette stemme da?!? 5186227[/snapback] A. Bluecom levere ikke routere, de leverer reine modemer så vil kunden selv velge hvilken løsning de vil bruke som route og brannvegg. B. Sender kunden ut virus så vil lina stenges etter en advarsel, om Bluecom tar gebyr for og åpne den vet jeg ikke men uansett er det greit at vi andre slipper og betale for andre sitt surr. Bot får du selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå