Gå til innhold

mobil med kamera,blåtann og radio til ca 1500

iBook

Anbefalte innlegg

trenger litt råd her, har innsett at min snart tre år gamle Siemens-telefon ikke er like god lenger. Jeg er egentlig ikke ute etter noe veldig fancy, men nå kommer jo de fleste telefoner med en del ekstrautsyr. Og da ønsker jeg selvsagt at disse funksjonene skal være av en viss kvalitet.

Har følgende krav til telefon:

-må ha god antenne. Det er veldig dårlige mottagerforhold her jeg bor (selv om jeg bor midt i byen), så dette er viktig. Siden jeg ikke har fasttelefon må den være god å snakke i.

-robust og holdbar. Jeg er ikke blant dem som kjøper meg ny telefon hvert år.

-kamera er jo standardutstyr til de fleste telefoner nå. Hvis jeg først skal bruke kameraet må bildene bli av en viss kvalitet, og da får jeg vel heller legge litt ekstra kroner i det.

-radio. Men må være av tilstrekkelig kvalitet til at den kan brukes.

-aller helst blåtann til å overføre bilder. Har hørt at SonyEricsson er den telefonen som fungerer best med mac, stemmer det?

-batteritiden må selvsagt være bra

-størrelsen er også avgjørende, bør ikke være for stor.

-Mp3 er ikke viktig

-vil i utgangspunktet ikke ha kamskjelltelefon

Ser for meg å bruke ca 1500 kr på telefon uten bindingstid. Kan strekke meg opp til 2000 hvis jeg får et vesentlig bedre kamera for det.

Har sett på SonyEricsson k700i. Men har hørt av andre at den ikke er så driftssikker og innimellom oppfører seg litt merkelig. Er dette deres erfaringer også? Er nyere modeller fra SE vesentlig bedre i forhold til prisen?

En annen telefon dere vil anbefale meg utfra de kriteriene jeg har satt opp?

takker for alle råd her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste jeg kan finne som oppfyller dine krav er Nokia 3230. Den har radio, bluetooth, bra kamera, og mye mer. Den koster under 2000kr på elkjop.no

Men du burde se åp Nokia 5140 til 1500kr på samme side, for den tåler en del, er robust, men mangler da blåtann og radio, . Men betaler du 2100 så får du siemens M75, som har mye bra utstyr, og som er sprut/vann og støtsikker. Hadde en M55 engang, de siste månedene brukte jeg den som fotball, men klarte ikke å ødelegge den. Prøvde med hammer og, men nektet og åpne seg.

Endret av Getaway in AA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...