Gå til innhold

Sms billig eller gratis ..................tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kremt. Nå såg jeg topic :wink: For billig sms kan jeg jo anbefale sms.bigfoot.com som er sinnsykt stabil og pålitelig. Man må forhåndsbetale meldinger med visa. Etter dagens dollar kurs koster det noe sånn som 35 øre pr. melding.

Ang. gratisalternativ så finnes det drøssevis av dårlige og noen bra sider rundt om i verden. Er bare å søke litt på google, så finner du det du skal ha.

Edit. Jeg klarte å bomme på edit og traff quote.

webmaster http://www.tequila.org

Yesterday upon the stair

I met a man who wasn't there

He wasn't there again today

I think he's from the CIA

[ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-08-29 23:58 ]

Lenke til kommentar

For en stund siden prøvde jeg en adresse! Gikk kjempefint til Sverige..........har ikke prøvd idet siste! Kom gjennom til Telenor også, men det var som lotto. Hva skal man gjøre om man ikke vet HELT sikkert om sms virkelig er sendt?.....Bruker Easy Sms fra Tele2 litt; 71 øre meldingen!

Skal prøve Google

Lenke til kommentar

Studentsms har ikke egent nummer som avsender nummer. Dessuten er den til tider fryktelig treig. Som jeg nevnte tidligere så er sms.bigfoot.com veldig bra. Den er veldig stabil, veldig kjapp. (meldingene blir levert nesten like raskt som de sent fra netcom sine sider, men litt treigere enn de som blir sent fra telenor sine sider)

Meldingene er billig (litt over 30 øre stk). Ulempen er at man må forhåndskjøpe meldinger med visa (men da slipper man jo å bekymre seg for dollar kursen)

webmaster http://www.tequila.org

Yesterday upon the stair

I met a man who wasn't there

He wasn't there again today

I think he's from the CIA

[ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-09-05 00:32 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...