nattogdag Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Finnes det noen bra plasser for å sende Sms fra pc? Har prøvd noe, men det gikk ikke i Norge! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Nei. tror nok ikke det gitt. eller mener du fra internett? Det er nok et par nettsteder du kan sende gratis fra. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Humm. Telenor har jo løsning for å sende sms fra pc (dersom du har isdn). Men det koster seff. flesk. Tenkte jeg skulle nevne det siden du ikke sa noe om gratis. Ellers finnes det jo en del programvare for å sende via modem/isdn. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Kremt. Nå såg jeg topic :wink: For billig sms kan jeg jo anbefale sms.bigfoot.com som er sinnsykt stabil og pålitelig. Man må forhåndsbetale meldinger med visa. Etter dagens dollar kurs koster det noe sånn som 35 øre pr. melding. Ang. gratisalternativ så finnes det drøssevis av dårlige og noen bra sider rundt om i verden. Er bare å søke litt på google, så finner du det du skal ha. Edit. Jeg klarte å bomme på edit og traff quote. _________________ webmaster http://www.tequila.org Yesterday upon the stair I met a man who wasn't there He wasn't there again today I think he's from the CIA [ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-08-29 23:58 ] Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 For en stund siden prøvde jeg en adresse! Gikk kjempefint til Sverige..........har ikke prøvd idet siste! Kom gjennom til Telenor også, men det var som lotto. Hva skal man gjøre om man ikke vet HELT sikkert om sms virkelig er sendt?.....Bruker Easy Sms fra Tele2 litt; 71 øre meldingen! Skal prøve Google Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hvis du skal sende SMS fra nettet kan jeg anbefale NetCom Planit (planit.netcom.no) eller studentSMS (studentsms.no). På planit kan du sende 10 stk. gratis pr. måned, mens du kan sende 6 stk. gratis pr. dag på studentsms... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Studentsms har ikke egent nummer som avsender nummer. Dessuten er den til tider fryktelig treig. Som jeg nevnte tidligere så er sms.bigfoot.com veldig bra. Den er veldig stabil, veldig kjapp. (meldingene blir levert nesten like raskt som de sent fra netcom sine sider, men litt treigere enn de som blir sent fra telenor sine sider) Meldingene er billig (litt over 30 øre stk). Ulempen er at man må forhåndskjøpe meldinger med visa (men da slipper man jo å bekymre seg for dollar kursen) _________________ webmaster http://www.tequila.org Yesterday upon the stair I met a man who wasn't there He wasn't there again today I think he's from the CIA [ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-09-05 00:32 ] Lenke til kommentar
goggi Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Har du netcom kan du sende 25 sms gratis hver dag på mother.netcom.no Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 10:23, goggi skrev:Har du netcom kan du sende 25 sms gratis hver dag på mother.netcom.no jaja, men alle har ikke netcom. da får man bare 10 per måned. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 10:23, goggi skrev:Har du netcom kan du sende 25 sms gratis hver dag på mother.netcom.no Tydeligvis ikke følgt med i det siste. Mother er nå slik: mother kontant: 50 gratis i mnd netcom: 25 gratis i mnd andre: 10 gratis i mnd Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 21:15, skrev cyclo:[mother kontant: 50 gratis i mndnetcom: 25 gratis i mndandre: 10 gratis i mnd Synd, har ikke logga meg inn på mother siden da de skifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå