Gå til innhold

Samsung 40m61 og xbox

runjohan

Anbefalte innlegg

Vet at det er noen her på forumet som har denne lcd-tv. Noen som vet hvilke instillinge som gir best bilde på xbox spill? Spiller for tiden endel halo2, og det er veldig bra bilde, men når man velger brukerkonto i starten, syns jeg bildet/grafikken er litt ullen. Oppkoblet via VGA med pc blir bildet veldig skarp! Jeg kjører via Scart. Mulig xboxen ikke leverer gode nok signaler? Noen tips?

post-77153-1132585349_thumb.jpg

post-77153-1132585449_thumb.jpg

post-77153-1132585467_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som vet?

Dr. PeeDee hadde ikke du en sånn tv?  :whistle:

5191152[/snapback]

Joda, jeg har denne TV'n. Og Xbox. Jeg har såvidt fått prøvd litt xbox, men da med S-VHS kabel. Og bildet er på noen titler ikke helt bra. PÅ andre bedre igjen. Men det er en skikkelig møkka-billig-kabel jeg har. Så, jeg har ikke fått prøvd det via Scart/RGB enda. TV'n må jo oppskalere bildet fra xbox oppløsning til å fylle hele skjermen, og det kan jo gi seg utslag i at det ikke alltid sere like pent ut.

Jeg tror løsningen for godt bilde med xbox er komponentkabel og hvis du har modda box få den til å kjøre 480p eller noe sånt. Men jeg er ikke sikker på hvordan du ordner dette. Men kabelen er å få kjøpt via nettbutikker i hvert fall.

PC tilkobling er fantastisk via VGA ja. Prøvd litt Fable og CoD 2 demo fra PC'n, så vanvittig lekkert ut i 1360x768 oppløsning.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...