runjohan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet at det er noen her på forumet som har denne lcd-tv. Noen som vet hvilke instillinge som gir best bilde på xbox spill? Spiller for tiden endel halo2, og det er veldig bra bilde, men når man velger brukerkonto i starten, syns jeg bildet/grafikken er litt ullen. Oppkoblet via VGA med pc blir bildet veldig skarp! Jeg kjører via Scart. Mulig xboxen ikke leverer gode nok signaler? Noen tips? Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ingen som vet? Dr. PeeDee hadde ikke du en sånn tv? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ingen som vet?Dr. PeeDee hadde ikke du en sånn tv? 5191152[/snapback] Joda, jeg har denne TV'n. Og Xbox. Jeg har såvidt fått prøvd litt xbox, men da med S-VHS kabel. Og bildet er på noen titler ikke helt bra. PÅ andre bedre igjen. Men det er en skikkelig møkka-billig-kabel jeg har. Så, jeg har ikke fått prøvd det via Scart/RGB enda. TV'n må jo oppskalere bildet fra xbox oppløsning til å fylle hele skjermen, og det kan jo gi seg utslag i at det ikke alltid sere like pent ut. Jeg tror løsningen for godt bilde med xbox er komponentkabel og hvis du har modda box få den til å kjøre 480p eller noe sånt. Men jeg er ikke sikker på hvordan du ordner dette. Men kabelen er å få kjøpt via nettbutikker i hvert fall. PC tilkobling er fantastisk via VGA ja. Prøvd litt Fable og CoD 2 demo fra PC'n, så vanvittig lekkert ut i 1360x768 oppløsning. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå