Straydog Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har laget min egen operatørlogo til min Nokia 6600, og lurer på om noen vet hvor i filsystemet den må kopieres inn for at jeg skal få den til å aktiveres? Jeg har en blank logo fra før (som jeg lastet ned fra inpoc for lenge siden), og og mener å huske at det var et sted inne i oppsettet (filbehandlingen) hvor man denne operatørlogo-bildefilen lå plassert. Noen som vet? eller som evt kan gi meg tips til hvor jeg kan henvende meg for å få svar? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Last ned Fexplorer (google it) som er et gratis program. Der kan du bla frem til hvilken som helst fil og velge den som operatørlogo. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Done deal! (hadde forøvrig et lignende prog)... Men nå er spørsmålet, som var utangsspørsmålet mitt; hvor finner jeg denne logoen plassert? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Done deal! (hadde forøvrig et lignende prog)...Men nå er spørsmålet, som var utangsspørsmålet mitt; hvor finner jeg denne logoen plassert? 5186022[/snapback] Logoen plasserer du hvor som helst. Legg det et sted på galleriet før du velger filen som logo i programmet, da flytter den filen til riktig sted, gir den riktig navn osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå