kazzoo Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg skal kjøpe meg nytt anlegg. Det må ha radio. Har en DVD spiller jeg kan bruke som CD spller, evt kjøpe meg en annen CD/DVD spiller ved en senere annledning. Regner med å koble anlegget til TVen, så er vel da intressert i et anlegg hvor jeg kan få souround lyd. Regner med å bruke et sted mellom 10 og 20 tusen. Vet det er et stort spenn men er akkurat startet å kikke og tenke kanskje det var noen her som hadde noen gode forslag. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Høyttalere: - Dali Concept 6 - Dali Concept 2 - Dali Concept CT Sum: 7.090,- Forsterker: - Pioneer VSX-1015 Sum: ca 5.000,- Sub: SVS PB10-ISD Sum: 5.200,- Totalt: 17.290,- resten går til kabler, spikes og evt stativ til bakhøyttalere. Endret 21. november 2005 av phax Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Har nå vært å kikket litt og kommet fram til: Front: Celestion F38M Bak: Celestion F10DA Center: Celestion F48CDA Til reciver har jeg sett på Pioneer VSX1015. Men trenger jeg en så god reciver til de høytalerne, eller greier jeg meg bra med en billigere? Hvilken da? Vil foretrekke Pioneer. Vurdere evt å bytte ut fronthøytalerne med KEF, F7B. Hvilken reciver vil da passe? Jeg har dvd spiller: Pioneer DV-454 Og en annen ting jeg lurer på er hvodan souround lyden vil bli uten en fronthøytaler? Har litt plassproblemer akkurat ved tven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå